הוט מול יס - הבדל באיכות

  • פותח הנושא פותח הנושא oren10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oren10

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
עד כמה ההבדל באיכות התמונה בין הט ליס משמעותי, אם בכלל?
ע"פ מה שאומרים איכות התמונה ביס טובה בהרבה וניתן בקלות לראות את זה..
 

זה היה נכון לפעם.
 
זה לא בהכרח הפרמטר שיגרום לבחירה באחד משתי החברות, בגדול ומנסיון מהשנה האחרונה, בחלק מהערוצים רואים יותר טוב בחברה אחת ובאחרים בשניה.
 

זה לא בהכרח הפרמטר שיגרום לבחירה באחד משתי החברות, בגדול ומנסיון מהשנה האחרונה, בחלק מהערוצים רואים יותר טוב בחברה אחת ובאחרים בשניה.


מנסיון, בערוצים 2 ו - 10 ?
 
לא חושב שיש הבדל מהותי, בהוט זה גם תלוי בתשתית האיזורית.
 
בעבר היו פערים גדולים לטובת יס,היום כבר לא.
 

לפי הידוע לי, יס משדרים דיגיטלי והוט אנלוגי ( תקנו אותי אם אני טועה..)
לפיכך לא אמור להיות הבדל מהותי?
אשמח להסבר קצר בנושא.
 
שתי החברות משדרות "דיגיטלי", הוט משדרים במקביל לדיגיטלי גם כבלים אנלוגיים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור