הגענו לישורת האחרונה - סוני מול סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא Nir600
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Nir600

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
מסך 52". ההתלבטות היא בין סוני 52V5500 לבין סמסונג 52A650, כששתיהן מוצעות לי באותו מחיר.
מבחינת התמונה - הסוני מרשימה. שידורי SD נראים טוב ובשידורי HD היא פורחת עם תמונה חדה. גם הסמסונג נראית טוב, אם כי לא ראיתי שידורי SD עליה.

השאלה היא מה שווה לקנות. הסוני זה דגם חדש והסמסונג קצת מיושן. לסמסונג יש 100HZ שחסר לסוני.
עיקר השימושים שלי זה תוכן HD - אני לא מחובר ליס/הוט ואין לי כוונה להתחבר.
רואה הרבה סדרות ומשחק בPS3.

מה עדיף? האם ה100HZ משמעותי בשידורי HD?
 

קשה לענות על זה תשובה שתתאים לך, משום שיש כאן גם ענין של טעם אישי.
מנגנון 100Hz משפיע באופן ברור על התמונה, הוא מחליק את התנועה באופן מוחשי.
אבל, יש כאלו שיאהבו את האפקט, לאחרים זה נראה מלאכותי, התמונה הופכת ל"חלקה מדי" ודומה לאפקט של מצלמת וידאו.
אני ממליץ לך לבחון את זה בעינך.
 
לי יש את הדגם 46A650 תמונה מדהימה
קח סמסונג בעניים עצומות.
 
Nir600 - מעניין אותי איזה דגם קנית כי חמי מתלבט בדיוק בין שני דגמים אלו והוא רוצה המלצה ממני.
הבעיה אצלו שיש לו חדר סלון מואר מאד והוא לא רוצה השתקפויות,לכן רוצה LCD. ה A650 ידועה ברמת השתקפויות גבוהה כמו פלזמה לכן אולי זה לא מתאים לו...
 

ראיתי את ה-40a650 שזה אותו מסך בגודל 40 אינץ'.
התמונה שלו מדהימה. אבל ל-52 לא יודע אם המסך יציג באיכות דומה..
דבר שני ראיתי אותו יחסית בחדר לא מואר(לא חשוך אבל גם לא ממש מואר), לא יודע איך הוא יתמודד עם אור יום.
אבל האיכות שלו ממש טובה(בתנאים שאני ראיתי אותו).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור