הגדרות תמונה במסך LCD של TOSHIBA

  • פותח הנושא פותח הנושא royi09
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

royi09

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

ביצעתי שינויים בהגדרות התמונה של מסך LCD Toshiba 32WL68
מאז ששיניתי את ההגדרות רואים פחות טוב ולא הצלחתי להחזיר את המצב לקדמותו,
בנוסף לא מצאתי לדרך לבצע משהו בסגנון PP של טלוויזיות CRT .

האם משהו יכול לכתוב לי מהם ההגדרות המומלצות לתמונה במסך?
(צבע, חדות, ניגודיות וכו')

תודה.
 

תאפס הגדרות יצרן קודם כל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור