שלום לכולם,
ביצעתי שינויים בהגדרות התמונה של מסך LCD Toshiba 32WL68
מאז ששיניתי את ההגדרות רואים פחות טוב ולא הצלחתי להחזיר את המצב לקדמותו,
בנוסף לא מצאתי לדרך לבצע משהו בסגנון PP של טלוויזיות CRT .
האם משהו יכול לכתוב לי מהם ההגדרות המומלצות לתמונה במסך?
(צבע, חדות, ניגודיות וכו')
תודה.
ביצעתי שינויים בהגדרות התמונה של מסך LCD Toshiba 32WL68
מאז ששיניתי את ההגדרות רואים פחות טוב ולא הצלחתי להחזיר את המצב לקדמותו,
בנוסף לא מצאתי לדרך לבצע משהו בסגנון PP של טלוויזיות CRT .
האם משהו יכול לכתוב לי מהם ההגדרות המומלצות לתמונה במסך?
(צבע, חדות, ניגודיות וכו')
תודה.