האמת מאחורי התקליטים...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני לא מסכים איתך, ויש לי מה לענות, אבל אני מציע לעצור את ההתנצחות המטופשת בשלב זה. @roberts
אם נעלבת מה"לחנוק איש את רעהו" אני כמובן מוכן למחוק את הפוסט ......ואל תחזור לי שוב על "דראון עולם".......כן או לא.
 
OK
 

אין אדם שמזכיר אותך יותר מיאיר נתניהו. תהנה מהתדמית.

אני מאוד אוהב את יאיר נתניהו. לכן, אני לוקח את זה כמחמאה עבורו.

ועכשיו לתכלס.

רוברט. אתה נוהג להתווכח על נתונים והנדסה. מתי יבוא היום שתדבר על אודיו?
 
אני מאוד אוהב את יאיר נתניהו. לכן, אני לוקח את זה כמחמאה עבורו.

ועכשיו לתכלס.

רוברט. אתה נוהג להתווכח על נתונים והנדסה. מתי יבוא היום שתדבר על אודיו?
עשיתי טעות, עכשיו הבחנתי בכך, התכוונתי לשלוח זאת בפרטי, מצטער מאוד pruym, מחקתי את הפוסט....לאף אחד כאן בפורום לא מגיע להעליב אותו כך ולהשוות אותו ליאיר נתניהו....ובמיוחד בציבורי.;)

אני מדבר גם הרבה על אודיו ואוהב מאוד לעזור לחברים כאן (ואני לא מדבר על "עזרה" בעניינים השנויים במחלוקת) .... ואתה יודע זאת.

סתם דוגמא: כשחבר פורום ביקש לפני מספר ימים מיקרופון למדידות רק אני ועוד חבר בודד הצענו לתת לו את המיקרופון שלנו בהשאלה.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור