האם סטרימר משנה את הרגלי ההאזנה?

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני לא יכול שלא להסכים אם אריה.
עד היום, גם כשהקשתי אצל חברים ששומעים דרך סטרימר, לא הצלחתי לשמוע שיר אחד שלם מבלי שאבקש ״אל תיגע, תן להקשיב״.

חברים עם אנלוג או אפילו דיסקים, שומעים אולי פחות קטעי מוסיקה, אבל יותר שומעים יותר מוסיקה.
יש לך חברים מיוחדים.....

סטרימר תרם לי להכיר המון סוגי מוסיקה, שלא הייתי מגיע אליהם עם CD ובטח לא עם אותם עיגולים גדולים.
 
אני לא יכול שלא להסכים אם אריה.
עד היום, גם כשהקשתי אצל חברים ששומעים דרך סטרימר, לא הצלחתי לשמוע שיר אחד שלם מבלי שאבקש ״אל תיגע, תן להקשיב״.

חברים עם אנלוג או אפילו דיסקים, שומעים אולי פחות קטעי מוסיקה, אבל יותר שומעים יותר מוסיקה.
ומה עם אלה שיש להם גם אנלוג גם דיסקים וגם סטרימינג?
אני מרגיש שלא יכול לוותר על אף מדיה.
 

ומה עם אלה שיש להם גם אנלוג גם דיסקים וגם סטרימינג?
אני מרגיש שלא יכול לוותר על אף מדיה.
אני חושש שנגן התקליטורים והפטיפון יצאו קצת לפנסיה ברוח הזמן...

אריה
 
אני מניח שאנשים שמארחים אותך מנסים להרשים אותך וכתוצאה מכך הם קופצים מקטע לקטע, זה לא מעיד על הרגלי ההאזנה שלהם כאשר הם לבד...

מדויק, יש הבדל בין האזנה לבין הפעמים שחבר/ים מגיעים ורוצים "לבחון" ולהספיק לשמוע כמה שיותר סגנונות מוזיקה בזמן קצר.
 
מדויק, יש הבדל בין האזנה לבין הפעמים שחבר/ים מגיעים ורוצים "לבחון" ולהספיק לשמוע כמה שיותר סגנונות מוזיקה בזמן קצר.

יש משהו בדבריך. איך שלא תהפוך את זה תמיד ביקורים הם מבחן האזנה ברמה כזו או אחרת. אני יכול לספור על כף יד אחד עם עודף את הפעמים בהם הביקור התרכז בהאזנה והנאה נטו משיח עם אפס "מבחן". לי אישית זה קרה במקרים בהם נהנתי מהתוצאה ברמה כזו שפשוט לא עניין אותי לחשוב על מה לא טוב, איך נשצע לעומת שלי וכו'. ועכשיו כשאני נזכר במקרים הבודדים הללו, אלו היו מערכות טובות אך לא יקרות להחריד. מעניין ...
 

אני חושש שנגן התקליטורים והפטיפון יצאו קצת לפנסיה ברוח הזמן...

אריה
נגן התקליטורים אני חושב שכן כי מגיעים לרמה מאוד טובה של סטרימינג של אותם קבצים.
הפטיפון לא ילך לשום מקום
אומנם הצעירים ״נהנים״ מmp3 אבל יש מספיק אודיופילים שמחנכים את. דור החדש
 
לפני הסטרימינג כבר נמאס לי מהמוזיקה הישנה שלי, ועכשיו רק כיף כיף כיף, כל אלבום שמישהו ממליץ איפושהו הוא שלי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור