דחוף - חוות דעת על LG LB589Y

  • פותח הנושא פותח הנושא roni 20
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roni 20

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
מה דעתכם על הטלווזיה LG LB589Y?

התקציב שלי בערך עד 4,000
אין לנו כבלים ואנחנו צופים רק בעידן פלוס
כן נעשה שימוש באינטרנט

מרחק צפייה 2-4 מטר (סלון מואר) ובחרנו 47 אינץ'

ממש אודה לכם אם תענו בהקדם
 

במקרה יש אותו לשכן שלי.
יופי של מסך.

לא הבנתי את מרחק הצפייה...
 
במקרה יש אותו לשכן שלי.
יופי של מסך.

לא הבנתי את מרחק הצפייה...
תודה, שווה לקנות ב-3,500 עם אחריות יבואן לשלוש שנים?
יש שתי ספות - אחת במרחק שני ימטר והשניה במרחק ארבע מטר
 

נערך לאחרונה ב:
עוד מישהו שיכול בבקשה להמליץ?
אין חוות דעת באינטרנט ואשמח לשמוע את דעתכם על הטלוויזיה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור