R roni 20 חבר אתר הודעות 23 מעורבות 0 נקודות 0 14/11/14 #1 שלום לכולם מה דעתכם על הטלווזיה LG LB589Y? התקציב שלי בערך עד 4,000 אין לנו כבלים ואנחנו צופים רק בעידן פלוס כן נעשה שימוש באינטרנט מרחק צפייה 2-4 מטר (סלון מואר) ובחרנו 47 אינץ' ממש אודה לכם אם תענו בהקדם
שלום לכולם מה דעתכם על הטלווזיה LG LB589Y? התקציב שלי בערך עד 4,000 אין לנו כבלים ואנחנו צופים רק בעידן פלוס כן נעשה שימוש באינטרנט מרחק צפייה 2-4 מטר (סלון מואר) ובחרנו 47 אינץ' ממש אודה לכם אם תענו בהקדם
נמר כתב אודיו צוות האתר הודעות 20,111 מעורבות 4,273 נקודות 113 15/11/14 #3 במקרה יש אותו לשכן שלי. יופי של מסך. לא הבנתי את מרחק הצפייה...
R roni 20 חבר אתר הודעות 23 מעורבות 0 נקודות 0 15/11/14 #4 נכתב ע"י נמר: במקרה יש אותו לשכן שלי. יופי של מסך. לא הבנתי את מרחק הצפייה... לחץ כדי להרחיב... תודה, שווה לקנות ב-3,500 עם אחריות יבואן לשלוש שנים? יש שתי ספות - אחת במרחק שני ימטר והשניה במרחק ארבע מטר נערך לאחרונה ב: 15/11/14
נכתב ע"י נמר: במקרה יש אותו לשכן שלי. יופי של מסך. לא הבנתי את מרחק הצפייה... לחץ כדי להרחיב... תודה, שווה לקנות ב-3,500 עם אחריות יבואן לשלוש שנים? יש שתי ספות - אחת במרחק שני ימטר והשניה במרחק ארבע מטר
R roni 20 חבר אתר הודעות 23 מעורבות 0 נקודות 0 16/11/14 #5 עוד מישהו שיכול בבקשה להמליץ? אין חוות דעת באינטרנט ואשמח לשמוע את דעתכם על הטלוויזיה