בפעם האלף: למינציה?

  • פותח הנושא פותח הנושא matanoosh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אצלנו בקומה העליונה ( חדרי המגורים) התקנו פרקט עץ.
יתרונות: מראה טבעי ולא מלאכותי, תחושה נעימה. לדעתי יחזיק יותר שנים, פחות בלאי ואולי גם ישתבח ביופי עם הזמן (כי עץ הוא חומר "חי" לעומת הלמינציה שעשויה מחומרים סינטטיים).

מבחינת סאונד, ההגיון שלי אומר שיבלע יותר מהלמינציה, כי עץ סופג יותר. לא השוואתי מעולם.

חסרונות: מחיר, אם כי אני לא בטוח שהיום ההפרשים כאלה גדולים, שווה לך לבדוק. סופג וסופח יותר מלמינציה. אחת לשנתיים שלוש צריך לשמן באמצעות תרסיס מוכן, לוקח חצי שעה לקומה של 120 מ"ר - זניח.
 
אצלנו בקומה העליונה ( חדרי המגורים) התקנו פרקט עץ.
יתרונות: מראה טבעי ולא מלאכותי, תחושה נעימה. לדעתי יחזיק יותר שנים, פחות בלאי ואולי גם ישתבח ביופי עם הזמן (כי עץ הוא חומר "חי" לעומת הלמינציה שעשויה מחומרים סינטטיים).

מבחינת סאונד, ההגיון שלי אומר שיבלע יותר מהלמינציה, כי עץ סופג יותר. לא השוואתי מעולם.

חסרונות: מחיר, אם כי אני לא בטוח שהיום ההפרשים כאלה גדולים, שווה לך לבדוק. סופג וסופח יותר מלמינציה. אחת לשנתיים שלוש צריך לשמן באמצעות תרסיס מוכן, לוקח חצי שעה לקומה של 120 מ"ר - זניח.
תודה רבה. משהו על הסאונד? אין איזו התרשמות?
 
תיהייה בחירתך אשר תיהייה,
רק אל תשכח Break in. ארוך לפרקט מתנוש,

בתחום שלנו, השמים הם הגבול.
 

תובנה מצויינת :בעד:.......יש דיסקים יעודיים עם מוסיקת Brake in לפרקט, אפשר למצוא אותם גם בגירסת High Res ולעיתים גם בויניל 180 גרם.
 
נערך לאחרונה ב:
אני עשיתי פרקט תלת שכבתי. הוא יקר יותר, אבל שווה ומומלץ יותר. להבדיל מפרקט למינציה התלת שיכבתי דורש טיפול תקופתי. אבל מדובר על פעם בכמה שנים טובות. במשרד היה לי פרקט תלת שכבתי שעשיתי לו טיפול רק אחרי 10 שנים.

הבעיה היא המחיר. הוא עולה פי 3 מפרקט למינציה טוב.
 
אני עשיתי פרקט תלת שכבתי. הוא יקר יותר, אבל שווה ומומלץ יותר. להבדיל מפרקט למינציה התלת שיכבתי דורש טיפול תקופתי. אבל מדובר על פעם בכמה שנים טובות. במשרד היה לי פרקט תלת שכבתי שעשיתי לו טיפול רק אחרי 10 שנים.

הבעיה היא המחיר. הוא עולה פי 3 מפרקט למינציה טוב.
תודה כפרה. רשמים אקוסטיים?
 

תודה כפרה. רשמים אקוסטיים?

זוועה כשמדובר בנעלים עם עקב סטילטו (או ציפורניים של בעלי חיים) :p
מעבר לזה אין בעיה.
קח בחשבון שמג'יקו לדוגמה ממליצים על Spods או Mpods (לביטול תנודות) כשמדובר ברמקול העומד על פרקט או שטיח, וספייקים כשמדובר ברצפה קשיחה כמו גרניט פורצלן או בטון.
 
זוועה כשמדובר בנעלים עם עקב סטילטו (או ציפורניים של בעלי חיים) :p
מעבר לזה אין בעיה.
קח בחשבון שמג'יקו לדוגמה ממליצים על Spods או Mpods (לביטול תנודות) כשמדובר ברמקול העומד על פרקט או שטיח, וספייקים כשמדובר ברצפה קשיחה כמו גרניט פורצלן או בטון.
אני יודע לא מה איתך, אני לא נוהג ללכת על סטילטו בבית. בחוץ זה סיפור אחר. ;)
תודה, בכל מקרה!
 

סאונד לא יודע....אבל פרקט למינציה אירופאי יחזיק הרבה יותר מעץ.
ראה חנויות...זרה וכאלה,כמה אלפים נכנסים בשבוע מהבוקר עד הלילה...
עץ היה מתחיל לג'עג'ע...
 
בשבילי פורצלן משדר אפקט של כמעט זכוכית..
לא קונה סיפורים לגבי האשה ,פשוט לא נוח לך לזחול על הבירכיים :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור