בפעם האלף: למינציה?

  • פותח הנושא פותח הנושא matanoosh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בזמנו הצעתי לך רזונטור שיפסיק לך את ההדהודים..
כן, זכור לי משהו. תודה, משה:).
אני לא בענייני חיפושי G SPOT אקוסטיים. היה לי מספיק עם רזונטורים ו-וטרינטורים

כי עץ תמיד טוב לסאונד ובכלל. עץ הוא דבר נעים וחם - זה טבעי...
אבל זה נשמע כאילו קיבלת כאפה מלמינציה, ועכשיו אתה לא רוצה שום דבר חוץ מעץ. או שלא הבנתי נכון?
 

אבל זה נשמע כאילו קיבלת כאפה מלמינציה, ועכשיו אתה לא רוצה שום דבר חוץ מעץ. או שלא הבנתי נכון?

לא לא, ממש אין לי תלונות ללמינציה מבחינת הסאונד .אולי אם להניח ואם להחליף כאת בפרקט עץ וספוג אקוסטי או רק ספוג אקוסטי היה מוחלף,היתי מרגיש בשיפור או החמרה.
פשוט עץ הוא משמעותי היה (וגם היום) יקר ולפני 15 שנה לא ממש התאפשרה השקעה כזו.
אני אישית אוהב עץ:;) וגם מאמין שבקטע של פרקט הוא אמור לעבוד יותר טוב (לא בהכרח).
אבל פרקט עץ הרבה יותר נעים גם למראה וגם לנגיע. אם איזה יום לאישתי ימעס איך נראה הלמינט- בטוח נשקיע בעץ.
גם לשרתי עץ יותר ״סופג״ (שאלה הם זה לטוב או לרע ומה מחפשים) - שווה אולי לדבר אם איזה מומחה אקוסטיקה- כאן (אם קיימים כאלה) או בחול.
 
אך אם בעיה הינה בהדהוד - אולי זה לא קשור לרצפה, ניסיתה איזה לוכדי בס בפינות?
 
?! אני זוכר אצלך בלטות פורצלן בוהקות ויפות. אני מדמיין?

על פרקט אני לא מדבר, אין לי כוח לתחזק את זה :). רוצה פשוט שתי ציפורים במכה. רצפה פחות קרה, וחדר קצת פחות מהדהד.
נכון,זה היה עם גלי....אך לפני ואחרי פרקט.
 

אך אם בעיה הינה בהדהוד - אולי זה לא קשור לרצפה, ניסיתה איזה לוכדי בס בפינות?
כפרה....
(אני יודע שאתה לא בקטגוריית הכפרה, אל תדאג. זאת פרהפראזה)

הסתכלת בתמונת פרופיל שלי? :) מה אתה חושב? יש לי לוכדי בס?

החדר גדול וקצת חי. קצת מדי. בגלל שהוא גדול יש הרבה משטחים חשופים ברצפה ובתקרה. לא רוצה למלא אותם בשטיחים ולהיראות כמו מאהל בדווי או בן למשפחת מלוכה בקזחסטאן. לכן חשבתי שפרקט יעזור גם פה.
 
יהיה לך צריף יפה
 
בקטת ציד באלסקה
 

פוואלה ברזילאית
 

שאישתך תקנה נעלי בית
 
תקנה חום , מתאים לקירות , אוירה חמימה ,תעשה אח , נבוא ביום קפוא אליך !
 
תמנע ממעצבי פנים !
 

מישהו עשה AB TEST אקוסטי לרצפת גרניט/פורצלן/קרמית לפני ואחרי חיפוי של פרקט למינציה?
אני שוקל לשים כזה אצלי בבית לצרכי בידוד תרמי קליל, בריאות כפות הרגליים של האשה, ורחמנא ליצלן - אקוסטיקה.

או במילים פשוטות: מה ניסיונכם עם ההשפעה האקוסטית של חיפוי כזה? האינטואיציה שלי אומרת שהיא לא גדולה. אני טועה?

לניסיוני פרקט עץ איכותי עם בידוד תחתיו יהיה עדיף, אפס תחזוקה או שחיקה במקרה של עץ איכותי, העלות זה כבר משהו אחר.
החיסרון הגדול בפרקט לעומת גרניט פורצלן בא לידי ביטוי כשיש בעלי חיים בבית (כלבים) רעש הציפורנים בזמן שהמהלכים על 4 מטיילים בשעות הלילה יכול להטריף.
 
!
הכל יישמע לך יותר טוב...
 

הם לא מגלים לך שההבדל במחיר בין דק אמיתי ללמינציה זה כמו אנטרקונקט מחסני חשמל
וג'ורמה סטייטמנט.:שתוי:
 
כפרה....
(אני יודע שאתה לא בקטגוריית הכפרה, אל תדאג. זאת פרהפראזה)

הסתכלת בתמונת פרופיל שלי? :) מה אתה חושב? יש לי לוכדי בס?

החדר גדול וקצת חי. קצת מדי. בגלל שהוא גדול יש הרבה משטחים חשופים ברצפה ובתקרה. לא רוצה למלא אותם בשטיחים ולהיראות כמו מאהל בדווי או בן למשפחת מלוכה בקזחסטאן. לכן חשבתי שפרקט יעזור גם פה.
חחחחחח צודק :) לא הסתכלתי:)
במקרה כזה אולי באמת הכי נכון לפנות למומחה אקוסטיקה...
אבל נראה אחלה החדר:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור