שלום לכולם ברשותי פלזמה אינץ50 של סמסונג דגם b450
שקיבלתי לפני שבועיים מהיום הראשון יש לי תקלת צפייה
מה שקורה פעם בשעה שעה וחצי הדמויות במסך מטושטשות
כול התקלה בערך כעשרים שניות וזה עובר
לציין שdvd אני רואה באיכות מעולה וללא תקלות במהלך הסרט של 4 שעות
יש לי ממיר של יס מקס אחרי שהטכנים היו אצלי איזה חמש פעמיים
הם קבעו שהטלוויזיה לא מקבלת את הממיר כמו שצריך וגם אם אני ישדרג
ל-יס hd רק בערוצים של hd אני יראה מצויין אבל בשאר הערוצים זה לא ייתקן את התקלה
לציין עוד נקודה רכשתי את החיבורים {כבלים} הכי טובים
דיברתי אם התמיכה של סמסונג והם אמרו שהבדיקה הכי טובה היא הdvd ואם שם היה גם בעיה אז זה הטלוויזיה לא בסדר ושם אין בעיה בכלל ואני מאד מרוצה
אודה אם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה
מה לעשות
שקיבלתי לפני שבועיים מהיום הראשון יש לי תקלת צפייה
מה שקורה פעם בשעה שעה וחצי הדמויות במסך מטושטשות
כול התקלה בערך כעשרים שניות וזה עובר
לציין שdvd אני רואה באיכות מעולה וללא תקלות במהלך הסרט של 4 שעות
יש לי ממיר של יס מקס אחרי שהטכנים היו אצלי איזה חמש פעמיים
הם קבעו שהטלוויזיה לא מקבלת את הממיר כמו שצריך וגם אם אני ישדרג
ל-יס hd רק בערוצים של hd אני יראה מצויין אבל בשאר הערוצים זה לא ייתקן את התקלה
לציין עוד נקודה רכשתי את החיבורים {כבלים} הכי טובים
דיברתי אם התמיכה של סמסונג והם אמרו שהבדיקה הכי טובה היא הdvd ואם שם היה גם בעיה אז זה הטלוויזיה לא בסדר ושם אין בעיה בכלל ואני מאד מרוצה
אודה אם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה
מה לעשות
