פלזמה בעיית צפייה

  • פותח הנושא פותח הנושא adam81
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adam81

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם ברשותי פלזמה אינץ50 של סמסונג דגם b450
שקיבלתי לפני שבועיים מהיום הראשון יש לי תקלת צפייה
מה שקורה פעם בשעה שעה וחצי הדמויות במסך מטושטשות
כול התקלה בערך כעשרים שניות וזה עובר
לציין שdvd אני רואה באיכות מעולה וללא תקלות במהלך הסרט של 4 שעות
יש לי ממיר של יס מקס אחרי שהטכנים היו אצלי איזה חמש פעמיים
הם קבעו שהטלוויזיה לא מקבלת את הממיר כמו שצריך וגם אם אני ישדרג
ל-יס hd רק בערוצים של hd אני יראה מצויין אבל בשאר הערוצים זה לא ייתקן את התקלה
לציין עוד נקודה רכשתי את החיבורים {כבלים} הכי טובים
דיברתי אם התמיכה של סמסונג והם אמרו שהבדיקה הכי טובה היא הdvd ואם שם היה גם בעיה אז זה הטלוויזיה לא בסדר ושם אין בעיה בכלל ואני מאד מרוצה

אודה אם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה
מה לעשות
 

ניסית לחבר ממיר בכניסות שונות?
 
כן הטכניים של יס ניסו כול מיני דברים ולא הצליחו
אתמול בערב הם אמרו שאם אני ישים ממיר HD זה יפתור את התקלה בגלל שלממיר הזה יש חיבור סקראט
הוא משהוא כזה זה נכון?
וזה יעזור משמעותי לאיכות התצוגה בשידור רגיל של הכבלים של יס
 
מה הקשר לסקארט? הבעיה מופיעה רק דרך סקארט?
 

הם אמרו משהו על החיבורים מאחורה של הטלוויזיה שצריך חיבור אם חמש פינים משהו כזה
אני לא מבין גדול והשפה גם שהם מדברים גם ככה סינית

מה דעתך ליאור? לבעיה הזאת
דרך אגב תודה רבה על ההתייחסות שלך לנושא
 
שלום לכולם ברשותי פלזמה אינץ50 של סמסונג דגם b450
שקיבלתי לפני שבועיים מהיום הראשון יש לי תקלת צפייה
מה שקורה פעם בשעה שעה וחצי הדמויות במסך מטושטשות
כול התקלה בערך כעשרים שניות וזה עובר
לציין שdvd אני רואה באיכות מעולה וללא תקלות במהלך הסרט של 4 שעות
יש לי ממיר של יס מקס אחרי שהטכנים היו אצלי איזה חמש פעמיים
הם קבעו שהטלוויזיה לא מקבלת את הממיר כמו שצריך וגם אם אני ישדרג
ל-יס hd רק בערוצים של hd אני יראה מצויין אבל בשאר הערוצים זה לא ייתקן את התקלה
לציין עוד נקודה רכשתי את החיבורים {כבלים} הכי טובים
דיברתי אם התמיכה של סמסונג והם אמרו שהבדיקה הכי טובה היא הdvd ואם שם היה גם בעיה אז זה הטלוויזיה לא בסדר ושם אין בעיה בכלל ואני מאד מרוצה

אודה אם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה
מה לעשות

נראה שאתה לא הראשון ,וכנראה גם לא האחרון שמתלונן על הבעיה הזאת.
יש כנראה בעיה עם הליין הזה של סמסונג .

קבל קישור לפורום השכן עם בעיה זהה לשלך-
http://www.hometheater.co.il/module...opic&t=88861&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
כן אבל הבעיה היא רק בשידור של יס
היא לא מופיעה שרואים dvd או משחקים בסוני כמה שעות
 

שלום לכולם אתמול קיבלתי את הממיר hd וחשבתי שאולי זה יפתור את התקלה אבל עדיין יש אותה
אני בקשר אם היבואן להחליף את הטלוויזיה אבל עדיין אם זה לא יעבוד?
דרך אגב רואים ממש טוב את הערוצים של hd ואני מאוד מבסוט מאיכות התצוגה גם של dvd ושל הפלייסטשיין
הבעיה היא רק בשידור של יס
 
זה מופיע גם בחיבור HDMI ?
 
שלום לכולם לא הייתי בארץ אז לא יכולתי להתייחס לדברים של ליאור אם זה מופיע גם בשידור של HDMI
אז כן זה מופיע

בנתיים החליפו לי מסך חדש והבעיה קיימת מה אכשיו לעשות ?
אולי יש איזה שהיא בעיה שמפריעה לשידור כמו איזה מכשיר חשמלי ?
המכשירים שנמצאים ליד הפלזמה הם רסיבר די וי די וממיר של HD של יס
 

אני כבר מיואש אולי כדי להחליף דגם של מכשיר ?

הבעיה מופיעה גם במסך שהחליפו לי כול שעה שעה וחצי יש את ההפרעה המעצבנת

מישהו אמר לי לנסות להרחיק את הכבל חשמל של הטלוויזיה מכבל הHD

יש בזה היגיון?

התייאשי גם YES וגם מסמיילין
 
"הבעיה מופיעה גם במסך שהחליפו לי כול שעה שעה וחצי יש את ההפרעה המעצבנת"
*האם יש לך את ההפרעה גם במסכים נוספים בבית,או אצל השכנים שמחוברים ליס?
*האם יש אפשרות להקליט או לצלם את "ההפרעה"?
*האם "ההפרעה" לא היתה קיימת לפני רכישת המסך? במסך הקודם?
*בשידורי לווין אין בעית טישטוש, יש בעית מקרובלוקינג התמונה נשברת לקוביות לא סימטריות
ויש הפרעות בסאונד כמו בתקליטור שרוט.
לדעתי יש קונקטור- סוג של מחבר לא תקין בין הצלחת הלווינית אליך הביתה במסלול של הכבל
כאשר מדובר במקרובלוקינג או בפריזים כאשר התמונה קופאת לזמן קצר.אפילו להקת יונות
יכולה להתיישב על מוט הצלחת ולגרום למקרובלוקינג.
 
נערך לאחרונה ב:
לא היה לי בטלוויזיה הקודמת
וגם בחדר השינה יש לי LCD של סמסונג 32 אינץ
וגם שם אין לי את הבעיה לי את הבעיה

בסלון יש לי פלאזמה 50 אינץ של סמסונג שם הבעיה
אין בעיה אם הקול אין בעיה בדי וי די
ממיר של יס HD

לפחות פעם אחת בשעה המסך נחצה לשניים ודמויות בחלק העליון
זזות בתנועה מטושטשות קפיצות עדינות שמפריעות להתבוננות בטלויזיה
ולאט לאט הקו עולה למעלה לחלק העליון של המסך כול ההפרעה לפחות חצי דקה
עד שנעלם


תודה רבה על ההתייחסות
 

לזורו 44

מה אתה אומר אחי אין פתרון לבעיה הזאת

כי אני מאד מרוצה מהתצוגה בפלייסטיישן בדי וי די בשידור של HD וגם סשידור רגיל
של יס

אני לא מבין לא יכול להיות שאין פתרון לדבר המעצבן הזה

תודה זורו 44 על ההתייחסות
 
עיקר הצפיה זה דרך ממירHD של יס וחבל שתסבול מאיכות צפיה נמוכה.
במתמטיקה אם התוצאה שלילית לא נורא, פה אם אין הנאה מושלמת
מהמסך לאורך כל היום ולא מצפיה בודדת בסרט DVD , הייתי מחזיר
את המסך לחנות ולוקח מסך תוצרת אחרת בלי כאבי ראש.כל התופעות
שציינת מצביעות על מסך תקול.בעברית צחה "מקולקל" ,תן למישהו
אחר להתמודד איתו, סתם בזבוז זמן.
מסך אם הוא לא טוב מההתחלה מתרחקים ממנו !!!!!!!
בהצלחה(ורד)
 

זורו יקירי אני החלפתי את המסך

המסך שיש לי כרגע זהו המסך השני אחרי שהחליפו ועדיין יש את הבעיה

מה יכול להיות שקיבלתי פעמיים מסך פגום?
 
לדעתי לאור הנתונים שהבאת ללא ספק תקלה נטו של טלויזיה.בהחלט לא תקלת שדור.תוסיף מסך מהחדר שינה לצד המסך החשוד כתקול רק לבדיקה לראות שבו זמנית אין תקלה במסך הישן.כך
תגיע למסקנה בלי להתלבט.כלומר את הממיר של יס תחבר לשני המסכים בו זמנית .אם אתה לא יודע איך לחבר תעזר בחברה מיס, למרות שהתקלה לא מצידם.
 
adam81,
מקובל לעדכן בפורום על הפתרון או שינויים.
 

למיטב הבנתי יש בעיה לכל סדרות הפאלמה החדשות של סמסונג
יש עידכון תוכנה חדש שפותר את הבעיה , תפנה לרטפון שנותנים את השירות למסכים של סמסונג
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור