שלום רב
מה עלי לעשות כדי שיהיה סאונד כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה
אני קראתי את המאמר ועדיין זה לא עובד
אני מחבר את הכרטיס מסך דרך מתאם (מ-HDMI לDVI) ומכיוון שמדובר אצלי על כרטיס מסך ATI 3870 הוא אמור כבר להעביר את הקול איתו(לפי המדריך)
אך זה לא קורה, אולי ישנן הגדרות בטלויה
ניסיתי לחבר כרטיס אחר (dvi ל dvi) וגם לחבר את הכבל של אודיו, (כניסה, *ירוקה* אחת למחשב, ושתים לתוך טלויזיה *אדומה* ו*לבנה*
ניסיתי להכניס אותם לכל פתח שהיה כתוב בו AUDIO
וזה לא עבד....
מה עושים??
מה עלי לעשות כדי שיהיה סאונד כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה
אני קראתי את המאמר ועדיין זה לא עובד
אני מחבר את הכרטיס מסך דרך מתאם (מ-HDMI לDVI) ומכיוון שמדובר אצלי על כרטיס מסך ATI 3870 הוא אמור כבר להעביר את הקול איתו(לפי המדריך)
אך זה לא קורה, אולי ישנן הגדרות בטלויה
ניסיתי לחבר כרטיס אחר (dvi ל dvi) וגם לחבר את הכבל של אודיו, (כניסה, *ירוקה* אחת למחשב, ושתים לתוך טלויזיה *אדומה* ו*לבנה*
ניסיתי להכניס אותם לכל פתח שהיה כתוב בו AUDIO
וזה לא עבד....
מה עושים??