בעיית האודיו ב-samsung 450

  • פותח הנושא פותח הנושא NazgarD
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NazgarD

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב
מה עלי לעשות כדי שיהיה סאונד כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה
אני קראתי את המאמר ועדיין זה לא עובד

אני מחבר את הכרטיס מסך דרך מתאם (מ-HDMI לDVI) ומכיוון שמדובר אצלי על כרטיס מסך ATI 3870 הוא אמור כבר להעביר את הקול איתו(לפי המדריך)

אך זה לא קורה, אולי ישנן הגדרות בטלויה

ניסיתי לחבר כרטיס אחר (dvi ל dvi) וגם לחבר את הכבל של אודיו, (כניסה, *ירוקה* אחת למחשב, ושתים לתוך טלויזיה *אדומה* ו*לבנה*
ניסיתי להכניס אותם לכל פתח שהיה כתוב בו AUDIO
וזה לא עבד....

מה עושים??
 

צריך להתקין במחשב דרייבר AUDIO HDMI שמגיע בדיסק של הכרטיס
 
אוקיי תודה
אני אנסה את זה

אבל מה לעשות עם הבעיה השניה?
של נמחשב השני שבו כרטיס מסך יותר פשוט
(VGA ל VGA)

מה עלי לעשות על מנת לקבל גם קול ולא רק תמונה?
אני מזכיר כי מה שעשיתי זה הכנסתי לכרטיס קול במחשב כבל מצד אחד ומצד שאני חיברתי שתי יציאות לטלויזיה (אחת אדומה אחת לבנה)
ועדיין אין שום צליל האם ישנן איזושהן הגדרות בטלויזיה שעלי לשנות?
 
בכרטיס VGA, יש לחבר כבל אודיו ליציאת אוזניות בכרטיס קול של המחשב.
במסכים רבים, ליד כניסת וידאו VGA (נקראת גם PC) במסך, ישנה כניסת אודיו משויכת.
 

אתה מדבר על כרטיס מסך וכרטיס קול, נכון??
אז אני מחבר בעזרת כבל VGA בין מחשב וטלויזיה
ולכרטיס קול אני מכניס את הכבל שמצד אחד הוא נכנס לתוך אחת היציאות בכרטיס עצמו ובצד שני יש לו שני יציאות זכר(אדומה) ו(לבנה) ואת זה אני מחבר לטלויזיה ואין שום קול

מה עושים???

בבקשה עזרה
 
תוודא קודם שאתה מחבר ליציאה הנכונה בכרטיס קול, תבדוק שהיא מוציאה קול (דרך אוזניות למשל).
בכניסת הטלויזיה, בד"כ ל- VGA יש כניסת אודיו צמודה, עם שקע יחיד 2.5 מ"מ.
 
כן אני בהחלט מחבר את זה ליציאה נכונה(ניסיתי את כולן) אבל שוב פעם... זה לא עובד
פשוט אין קול כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה(VGA)
זה בטוח בהגדרות של טלויזיה ואני פשוט לא יודע מה ואיך לעשות שם שזה כן יעבוד :(
ניסיתי עוד כבל כבר ועדיין אותו דבר

יש למישהו מושג איך מפעילים את הסאונד של מחשב דרך טלויזיה?
 

תוכל להעלות צילום של חיבורי המסך ?
 
אתה צריך לחבר עם כבל מ3.5 ל3.5 מכרטיס קול ביציאה הירוקה למסך ליד כניסה ה vga יש כניסה לבננה 3.5 ולא אדום שחור כמו שחברת כנראה שחברת לaudio out בגלל זה לא היה לך סאונד ממהמחשב להלן קישור לסוג הכבל שאתה צריךhttp://www.electrocohen.co.il/Product.asp?productid=907
 
arikel
תודה רבה!!!!
זה עבד!!!!

*הערה*
הקול עובד אך ורק אם מחברים בין מחשב לטלויזיה בעזרת כבל VGA ישיר
(ניסיתי לחבר את המחשב לטלויזיה בעזרת כבל HDMI, עם מתאם מיוחד לכרטיס מסך ולא היה קול)
 

בכרטיס VGA, יש לחבר כבל אודיו ליציאת אוזניות בכרטיס קול של המחשב.
במסכים רבים, ליד כניסת וידאו VGA (נקראת גם PC) במסך, ישנה כניסת אודיו משויכת.

לזה התכוונתי, שמח שהצלחת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור