M momo חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 21/7/09 #1 שלום לכולם! יש לי טלויזיה של חברת metz יש לי בעייה השלט הרחוק לא מגיב ורק ניתן להיכנס דרכו לטפריט הראשי... בצד של המסך כתוב factory (זה כנראה נעילה )מישהו יודע איך מבטלים את הדבר הזה ????????????????????????????
שלום לכולם! יש לי טלויזיה של חברת metz יש לי בעייה השלט הרחוק לא מגיב ורק ניתן להיכנס דרכו לטפריט הראשי... בצד של המסך כתוב factory (זה כנראה נעילה )מישהו יודע איך מבטלים את הדבר הזה ????????????????????????????
M momo חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 21/7/09 #3 ?....... בעייה? לא זה לא הבעייה כי השלט מגיב ואפשר להיכנס דרכו לטפריט הראשי משהו יודע איך לפתוח את נעילת המקשים?...............
?....... בעייה? לא זה לא הבעייה כי השלט מגיב ואפשר להיכנס דרכו לטפריט הראשי משהו יודע איך לפתוח את נעילת המקשים?...............
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 21/7/09 #4 מי היבואן? אין לך תעודת אחריות?