בעייה בטלויזיה דחוףףףףףף!

  • פותח הנושא פותח הנושא momo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

momo

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
יש לי טלויזיה של חברת metz יש לי בעייה השלט הרחוק לא מגיב ורק ניתן להיכנס דרכו לטפריט הראשי... בצד של המסך כתוב factory (זה כנראה נעילה )מישהו יודע איך מבטלים את הדבר הזה ????????????????????????????
 

יכול להיות גם שצריך להחיליף סוללות בשלט
 
?....... בעייה?

לא זה לא הבעייה כי השלט מגיב ואפשר להיכנס דרכו לטפריט הראשי משהו יודע איך לפתוח את נעילת המקשים?...............
 
מי היבואן? אין לך תעודת אחריות?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור