F fanta חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 10/6/09 #1 אהלן ח'ברה, יש לי בעייה ב-LCD שפתאום רואים רק ירוק , כלומר רואים תמונה אך רק בצבע ירוק, מה יכול להיות הבעייה?< והאם כדי לתקן? אני רוצה להתייעץ איתכם לפני שאני פונה לטכנאי שסתם יחרטט לי משהו... תודה! אורן
אהלן ח'ברה, יש לי בעייה ב-LCD שפתאום רואים רק ירוק , כלומר רואים תמונה אך רק בצבע ירוק, מה יכול להיות הבעייה?< והאם כדי לתקן? אני רוצה להתייעץ איתכם לפני שאני פונה לטכנאי שסתם יחרטט לי משהו... תודה! אורן
tzachi חבר משקיען הודעות 2,413 מעורבות 386 נקודות 83 10/6/09 #2 בעייה ישראלית טיפוסית - לא יורו לא סטרלינג רק ירוק !!!!
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/6/09 #3 האם זה קורה בכל הכניסות לטלויזיה? באיזה דגם מדובר?