LCD בעייה בטלוויזית LCD- רואים רק ירוק!!

  • פותח הנושא פותח הנושא fanta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

fanta

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן ח'ברה,
יש לי בעייה ב-LCD שפתאום רואים רק ירוק , כלומר רואים תמונה אך רק בצבע ירוק,
מה יכול להיות הבעייה?< והאם כדי לתקן?
אני רוצה להתייעץ איתכם לפני שאני פונה לטכנאי שסתם יחרטט לי משהו...
תודה!
אורן :cool:
 

בעייה ישראלית טיפוסית - לא יורו לא סטרלינג רק ירוק !!!!
 
האם זה קורה בכל הכניסות לטלויזיה?
באיזה דגם מדובר?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור