LCD בעיות בצפייה ברזולוציה גבוהה

  • פותח הנושא פותח הנושא arik170
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לאחר שבוע של בדיקות (מחשבים אחרים עם כרטיסי מסך ATI ולא Nvidia כמו שלי) התמונה אותו דבר..

*בבדיקה של הלפטופ עם LCD של סמסונג, יונדאי
התמונה הייתה חדה וברורה

*אני חושב לנסוע ל-"ח.י" בכפר סבא עם הLCD והלפטופ שלי ולראות לשאר הטכנאים, מוכרים, כל מה שקשור לח.י את הבעיה על מנת למצוא פתרון.. עלק אחריות VIP.
(להזמנת טכנאי בכיר רוצים 200 שקל עם גיבוי אשראי. חוצפה!!) :כועס:

האם לפני שאני נוסע לכ"ס ישנו עוד סוג של בדיקה שאפשר ורצוי לעשות?? :מבולבל:

נקווה שיהיה שבוע טוב
אריק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור