שלום לחברי הפורום,
יש לי מסך LCD SCARLET 42PG60FR עם ממיר HOT HD והתמונה בה חדה ונקיה.
בנוסף יש לי מחשב נייד MSI gx620 כ.מסך 9600GT
עם יצאת HDMI, כשאני מחבר את המחשב למסך ה LCD
ומעביר לרזוליציה 1920X1080 התמונה לא חדה בכלל (sad)
גם שאני מוריד ל 1680X1050 התמונה לא נקייה
רק על 1360X768 רואים בערך טוב..
כתוצאה מכך אני לא מסוגל לצפות בתכני ה1080P ברזולוציה הגבוה.
ידוע לי גם שהLCD היא 60 Hertz ולא 100..
לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת??
אולי יש בעיה בLCD עצמה??
יש לי מסך LCD SCARLET 42PG60FR עם ממיר HOT HD והתמונה בה חדה ונקיה.
בנוסף יש לי מחשב נייד MSI gx620 כ.מסך 9600GT
עם יצאת HDMI, כשאני מחבר את המחשב למסך ה LCD
ומעביר לרזוליציה 1920X1080 התמונה לא חדה בכלל (sad)
גם שאני מוריד ל 1680X1050 התמונה לא נקייה
רק על 1360X768 רואים בערך טוב..
כתוצאה מכך אני לא מסוגל לצפות בתכני ה1080P ברזולוציה הגבוה.
ידוע לי גם שהLCD היא 60 Hertz ולא 100..
לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת??
אולי יש בעיה בLCD עצמה??