LCD בעיות בצפייה ברזולוציה גבוהה

  • פותח הנושא פותח הנושא arik170
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arik170

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברי הפורום,
יש לי מסך LCD SCARLET 42PG60FR עם ממיר HOT HD והתמונה בה חדה ונקיה.
בנוסף יש לי מחשב נייד MSI gx620 כ.מסך 9600GT
עם יצאת HDMI, כשאני מחבר את המחשב למסך ה LCD
ומעביר לרזוליציה 1920X1080 התמונה לא חדה בכלל (sad)
גם שאני מוריד ל 1680X1050 התמונה לא נקייה :(
רק על 1360X768 רואים בערך טוב..
כתוצאה מכך אני לא מסוגל לצפות בתכני ה1080P ברזולוציה הגבוה.
ידוע לי גם שהLCD היא 60 Hertz ולא 100..

לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת??
אולי יש בעיה בLCD עצמה??
 

האם אתה בוחר במצב JUST SCAN בטלויזיה?
 
ניסיתי הכל ליאור..
4:3
סריקה בלבד
16:9

דרייבר הכי חדש של NVIDIA
אפילו קניתי דרך eBAY כבל של MONSTER M1000

התמונה בHOT עם הכבל הפשוט שהם מביאים הרבה יותר
חדה ונקיה מהתמונה של השולחן עבודה אצלי למשל..

האם יש עדכון קשוחה למסכים??
האם יש צורך לדבר עם ח.י לבדיקת הנושא?

אני משכנע את עצמי שרואים טוב ובעצם רואים לא חד בכלל..

שבוע טוב
אריק.
 
בהגדרות מחשב, האם בחרת 60Hz ?
אין קשר למנגנון 100Hz בטלויזיה שמתייחס להחלקת תנועה, מדובר במשהו אחר.
 

כן בחרתי ב60Hz
אפילו הצבעים בהירים והאיקונים לא ברורים ולא חדים..

האם עלי לפנות ל-ח.י לבדיקת טכנאי?
 
נערך לאחרונה ב:
כל הממשק של ווינדואוז נמצא במקום ולא נחתך? אם כן סביר להניח שכניסת הHDMI הזאת לא תומכת בחיבור למחשב.
 
כן ברור.. בחירת הJust Scan ממקמת את ה Windows במקום ושום פרט לא נחתך.
פשוט החדות של האייקונים והתמונה והצבעים וזה בכלל לא נותן 1920X1080
וגם בדקתי את כל ה3 חיבורי HDMI במחשב וכולם נותנים את אותה התוצאה..
 

ודרך VGA איך רואים?
 
ניסית לראות סרט 1080p ב1920X1080 והוא לא נראה טוב?
 
דרך VGA רואים הרבה פחות טוב..
וכן ניסיתי ליראות המון סרטים ברזולציה של FHD
ולא רואים בשיא חד כמו שאמורים ליראות FULL HD

יותר מכך.. הצבעים בשולחן העבודה והאייקונים אינם חדים כלל
בקיצור אני לא מצליח ליראות את ה-Windows באיכות FHD 1920X1080
וזה כולל את כל האפשריות של הWindows (תפריטים,לוח בקרה וכו'..)
ורק ברזולוציה של HD Ready 1360X768 רואים טוב


בעבר היה לי בלפטופ (GX600) כרטיס מסך Nvidia 8600GT DDR2 512MB
החלפתי את כל המחשב (GX620) ועכשיו אני עם כרטיס מסך Nvidia 9600GT DDR3 512MB
ופי הידע שלי כרטיס מסך כזה כן מסוגל להוציא FHD..

מה הבעיה לדעתכם?

אריק.
 

נערך לאחרונה ב:
הייתי מנסה, באם זה אפשרי, לחבר מחשב אחר (עם כרטיס מסך שונה), בכדי לוודא האם ישנה בעיה במסך הספציפי, או שזה קשור למחשב.
 
במידה ויש לך כרטיס של Nvidia
בדקתי את הנושא על המחשב שלי ומצאתי משהו שיוכל לעזור לך.
בלוח הבקרה של Nvidia יש סעיף שנקרא change resolution. שם תראה שהרזולוציות מתחלקות לשתי קבוצות:
1. HD,SD
PC .2 (כאן אתה אמור לראות את הרזולוציה הטבעית של המסך שלך ולידה בסוגריים יהיה כתוב native).
תסמן את הרזולוציה המתאימה בקטגוריית PC ותלחץ Apply. זה אמור לגרום לכרטיס המסך להוציא אות שמתאים למסך מחשב(מבחינת מיקום הפיקסלים ומבחינת צבעים). הטלויזיה שלי תומכת לחלוטין בחיבור מחשב וכשבחרתי ברזולוציה הטבעית שלה מתוך הרשימה של HD,SD קבלתי בדיוק את התמונה שתארת בתחילת השרשור.
 
תודה על העזרה, חיפשתי את מה שאמרת ואצלי זה לא בדיוק HD SD כמו אצלך.. אבל בקשר לnative זה מראה לי שהרזוליציה הטיבעית של המסך היא 1920X1080
הינה 2 תמונות להמחיש את התמונה במסך אצלי

http://www.siz.co.il/my.php?i=vkqyzrwlm2zm.jpg

http://www.siz.co.il/my.php?i=gjntjg4nq1yc.jpg
 

נערך לאחרונה ב:
יכול להיות שזה בchange the signal or HD format
יש לי את ה9800GT ואני יודע שהתוכנה והדרייברים שלו זהים לשלך. יכול להיות שבלפטופ זה שונה.
אגב כשאתה עושה print screen זה מעתיק את התמונה כמו שכרטיס המסך מוציא אותה ולא כמו שהיא נראית על הטלויזיה לכן התמונות ששמת נראות תקינות. את התמונה הלא מדויקת שאתה מתאר אפשר להראות רק בצילום פיזי של המסך.
צרפתי לך תמונות של האפשרויות בתוכנה שלי. אני חייב לציין שעדכנתי דרייברים לפני יומיים ויכול להיות שזה שינה את הממשק.
 

תמונות מצורפות

  • pc.JPG
    pc.JPG
    KB 79.4 · צפיות: 482
  • hd.JPG
    hd.JPG
    KB 83.6 · צפיות: 487
ניסית לבחור "DO NOT SCALE" ?
 
אין זה לא נותן לי לבחור שמה כלום.. קראתי על זה קצת ומצאתי פה איזה לינק
http://hardforum.com/showpost.php?p=1031558956&postcount=13
אם מישהו הבין איך זה עובד עם התוכנה NVTray אני נורא אודה לו.
אריק
 

שבוע טוב לחברי הפורום,
ליאור לאחר "בקשתך" לבדוק מחשב אחר (נייח לשם שינוי) עם כרטיסי מסך 295GTX SLI
וגם עם המחשב הזה לא ניתן היה לבחור באפשרות Do Not Scale
ניסיתי 2 סוגי כבלים hdmi-hdmi, dvi-hdmi והמסך נתן את אותה התמונה כמו עם הלפטופ שלי..
שולחן העובדה ניראה כ"כ לא "נקי" ברזולציה 1920X1080 FHD.
למען האמת אני נורא מבואס,יש לעוד מישהו
פתרונות? הצעות? משהו..?

שבוע טוב
אריק
 
שבוע טוב חברים,
לפני חצי שעה היה אצלי טכנאי ח.י (למזלי טכנאי מתחיל..)
שעה הוא ישב ושיחק בחדות של המסך ובצבעים
משהו שלא כזה עזר ובשורה התחתונה שלו הוא אמר לי:
"זה המסך וזה מה שהוא נותן יותר מזה אי אפשר.."

לפי דעתכם מסך "הדגל" של LG הסקארלט המהולל זוכה בפרסים לשנת 2008
אינו יכול לעבוד ברזלוציה הגבוהה שלו FHD עם הWindows 7??
 
אני בדקתי בזמנו, עם Win XP ולא היו בעיות.
 

אז מה יכולה להיות הבעיה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור