בעיה ב lcd של טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown_mr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown_mr

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
לפני כשבוע רכשתי LCD של טושיבה מדגם 37AV550.
אני לא מצליח לקבל איכות תמונה סבירה וצופה בבעיות הבאות בחיבור לממיר של הוט ובחיבור ל DVD:
1) קיים רעש בתמונה.
2)בסצנות של מים זורמים למשל קיימת פיקסליזציה מאוד מורגשת.
3)בתנועה כלשהי (למשל קריין חדשות) הצבעים נמרחים.
4)חיזוק הפילטר להורדת רעש במסך (NR) משפר את רמת הרעשים.
5)בחיבור composite המצב גרוע הרבה יותר מאשר בחיבור scart=>s-video. אבל גם
בחיבור זה התמונה גרועה.

מכיוון שמגיע אלי טכנאי השבוע רציתי לדעת האם איכות התמונה הירודה יכולה לנבוע מגורם אחר חוץ מהמסך?

תודה,
משה
 

תודה

תודה רבה על התגובה,

קראתי את מדריך חיבור הממיר. מכיוון שאין לי ממיר מתאים חיברתי את הממיר ע"י: סקארט ל s-video בשני כבלים שונים, וע"י קומפוזיט לקומפוזיט.
כבל הסקארט ל s-video שיפר במעט את המצב אך הוא עדין רחוק מלהיות מתקבל על הדעת.
האם אתה חושב שהכיול לא נכון הוא הגורם לבעיות רציניות כל כך?

בתודה,
משה
 
לכגטי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור