בעיה בסוני X710 בסרטים 1080P הוא מראה 720P

  • פותח הנושא פותח הנושא יוסףש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש לי מחשב נייח,לפי דעתך הכרטיס מסך שקניתי לא טוב?
 
מה הוא כרטיס המסך שיש לך ? ומה מפרט המחשב שלך ?
 

מה המפרט של המחשב שלך ? ובאיזה תוכנה אתה משתמש לניגון הסרט ?
 
core two do 6550
2 גיגה זכרון
amd 5550
bsplayer pro
 

אני לא יכול לקבוע סיבה, תנסה נגן אחר כמו VLC
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור