בעיה בסוני X710 בסרטים 1080P הוא מראה 720P

  • פותח הנושא פותח הנושא יוסףש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוסףש

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
שלום חברים,התחדשתי בסוני חדשה ,לד,וברושם ראשוני עושה רושם שזאת טלוויזיה בליגה אחרת לגמריי,משהו שחבל על הזמן...
אבל נתקלתי בבעיה שאני לא מוצא לה פתרון.
אני רואה סרטים דרך המחשב,ואני מחבר כבל בין המחשב למסך,
הורדתי סרטים וסדרות באיכות 1080P ,אבל המסך מראה שזה 720P .
מישהו יודע איך לשנות את ההגדרות או לעזור בכל אופן שהוא?
הכרטיס מסך הוא AMD 5550 והכבל ממש יקר של HAMA
תודה לעוזרים!
 

איזו רזולוציית מסך הגדרת במחשב?
 
לא רק, צריך גם לוודא שקובץ הסרט הוא אכן 1080P ולא 720
 
זה לא תמיד משנה, כי אם המחשב מוגדר להוציא רזולוציית 1920x1080 ותוכנת הנגן מבצעת UPSCALE, אז מסך הטלוויזיה יראה למעשה קובץ 1080p.
 

ליאור שלום ותודה על העזרה.
ברגע שאני מחבר את הכבל לטלוויזיה ,אז זה מראה בטלוויזיה שהחיבור הוא על 1080P,אבל ברגע שאני משכפל את המסך,אז אין לי אופציה של 1920 על 1080 ,יש לי דברים אחרים,רק לא זה'עכשיו כל הסרטים הם באיכות 1080 אמיתי,ככה שזה בטוח לא זיוף,תודה.
 
ברגע שאתה משכפל את המסך, הרזולוציה בשני המסכים צריכה להיות זהה ותלויה גם בזו של מסך המחשב.
אל תעשה שכפול אלא תגדיר שמסך הטלוויזיה מהווה "הארכה" של מסך המחשב וכך תוכל להגדיר לו את הרזולוציה שמתאימה.
 
איך עושים את זה?
תודה.
הרזולוציה עכשיו מראה 1280 על 720
 

נערך לאחרונה ב:
פאדי תוכל להסביר לי בבקשה איך לעשות את זה?
 

אני אשמח, אחרי שחיברת את הכבל, תלחץ לחצן ימני על שולחן העבודה ולך לרזלוציית מסך (או משהו דומה אני לא יודע איך זה בעברית) או ל SCREEN RESOLUTION באנגלית. ושם תבחר את מסך הטליוויזיה וממש מתחת לרזלוצייה תופיע לך האפשרות לבחור מה יציג המסך: שכפול (DUPLICATE) או הארכה (EXTEND) תבחר באפשרות של הארכה (או איך שזה לא נקרא בעברית) ואז תשנה את הרזלוצייה ל 1920X1080.

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לעזור
 
פאדי,יש לי
שכפל צגים אלה.
הרחב צגים אלה
הצג את שולחן העבודה ב 1 בלבד
הצג את שולחן העבודה ב 2 בלבד .
את רזולוציית המסך אי אפשר להרחיב מעל ל 1680 ל 1050.
תודה.
 
הרחב צגים אלה
 

תזכור שההרחבה תהיה לטליוויזיה
 
אבל בשביל לראות את מה שמופיע על הטלוויזיה צריך לשכפל את המסך,ככה הוא לא נותן לי לראות את הסרט רק את השולחן עבודה.
 
לא, אם אתה מרחיב את שולחן העבודה לטליוויזיה, אז אתה תעביר גם את הסרט לטליוויזיה עי ידי גרירה של הנגן לטליוויזיה ולעשות FULL SCREEN
 

הצלחתי,אבל זה מסובך מאוד,וגם התמונה קצת מקרטעת,יש לי את המקודדים הכי חדשים,ונגן איכותי, BSPLAYER.
ממש לא רואים חלק,יש רעיונות?
 
אולי הכרטיס מסך שלך חלש ולא מסוגל להתמודד עם שני מסכים.
 
קניתי אותו לפני שבוע,חדש לגמריי,AMD 5550.
אולי יש תוכנה שעושה את זה קל יותר?
 

תשמע כרטיסים שבאים עם מחשבים ניידים רגילים הם לא בדיוק שיא הטכנולוגיה. אני לא מכיר תוכנה שיכולה לעזור בעניין הזה, מצטער.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור