מקרן בעיה במקרן hitachi cpx2511n


שגיא פרקש

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום, קיבלתי את המקרן מאחי אבל משום מה יש סוג של טבעת סגולה גדולה על כל המסך וכל פעם שיש תנועה או משהו בסרט זה פשוט נמרח ויש כתמים סגולים שזזים בדילאיי ניסיתי לצלם אבל זה לא נותן לי להעלות את התמונה.
תודה לעוזרים :).
 

זה קרה גם אצל אחיך או רק אחרי המעבר אליך?
 
אחי אף פעם לא השתמש בוא הוא ישב אצלו שנתיים חדש באריזה
 
נשמע כמו תקלה, איך חיברת את מקור הוידאו למקרן, עם איזה כבל?
 

חיברתי בהתחלה עם DVI ואז HDMI ואז אמרתי אולי משהו דפוק בכרטיס מסך אז חיברתי USB ישירות למקרן אבל הבעיה לא נפתרה. (ליאור תודה רבה לך על העזרה) :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור