ש שגיא פרקש חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 3/5/15 #1 שלום, קיבלתי את המקרן מאחי אבל משום מה יש סוג של טבעת סגולה גדולה על כל המסך וכל פעם שיש תנועה או משהו בסרט זה פשוט נמרח ויש כתמים סגולים שזזים בדילאיי ניסיתי לצלם אבל זה לא נותן לי להעלות את התמונה. תודה לעוזרים .
שלום, קיבלתי את המקרן מאחי אבל משום מה יש סוג של טבעת סגולה גדולה על כל המסך וכל פעם שיש תנועה או משהו בסרט זה פשוט נמרח ויש כתמים סגולים שזזים בדילאיי ניסיתי לצלם אבל זה לא נותן לי להעלות את התמונה. תודה לעוזרים .
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 3/5/15 #2 זה קרה גם אצל אחיך או רק אחרי המעבר אליך?
ש שגיא פרקש חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 3/5/15 #3 אחי אף פעם לא השתמש בוא הוא ישב אצלו שנתיים חדש באריזה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 3/5/15 #4 נשמע כמו תקלה, איך חיברת את מקור הוידאו למקרן, עם איזה כבל?
ש שגיא פרקש חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 5/5/15 #5 חיברתי בהתחלה עם DVI ואז HDMI ואז אמרתי אולי משהו דפוק בכרטיס מסך אז חיברתי USB ישירות למקרן אבל הבעיה לא נפתרה. (ליאור תודה רבה לך על העזרה)
חיברתי בהתחלה עם DVI ואז HDMI ואז אמרתי אולי משהו דפוק בכרטיס מסך אז חיברתי USB ישירות למקרן אבל הבעיה לא נפתרה. (ליאור תודה רבה לך על העזרה)