G Guyco חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 0 30/6/08 #1 היי, אני מנסה לחבר את המחשב הנייד שלי ( DELL D820 ) ל-LCD (טושיבה C3500) באמצעות כבל VGA ל-VGA, אני מקבל מסך שחור כשאני עובר עם השלט ליציאת ה-PC של הטלוויזיה. מישהו יודע מה הבעיה?
היי, אני מנסה לחבר את המחשב הנייד שלי ( DELL D820 ) ל-LCD (טושיבה C3500) באמצעות כבל VGA ל-VGA, אני מקבל מסך שחור כשאני עובר עם השלט ליציאת ה-PC של הטלוויזיה. מישהו יודע מה הבעיה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 30/6/08 #2 תבדוק בהגדרות תצוגה איזו רזולוציה מוגדרת בנייד, עם דגם זה של טושיבה היא אמורה להיות 1366X768