בעיה בחיבור LCD למחשב נייד

  • פותח הנושא פותח הנושא Guyco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Guyco

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
היי,

אני מנסה לחבר את המחשב הנייד שלי ( DELL D820 ) ל-LCD (טושיבה C3500) באמצעות כבל VGA ל-VGA, אני מקבל מסך שחור כשאני עובר עם השלט ליציאת ה-PC של הטלוויזיה. מישהו יודע מה הבעיה?
 

תבדוק בהגדרות תצוגה איזו רזולוציה מוגדרת בנייד, עם דגם זה של טושיבה היא אמורה להיות 1366X768
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור