שלום,
אני מחבר LAPTOP ל-LCD. כשאני רוצה להעביר את האודיו אני משתמש בכבל 3.5מ"מ ל2xrca.
אני מחבר את השלוש וחצי מ"מ לאיפה שאמורים לחבר את הרמקולים במחשב ואני שני ה-rca לlcd איפה שרשום audio L audio R. ולמרות זאת אני לא שומע כלום !!
אני מגביר את עצמת הקול בטלויזיה וכלום....רק כשאני מנתק את הכבל מהלפטופ אני שומע-אבל מהלפטופ !
וגם-בשורת המשימות איפה שרשום מהו מקור הקול כרגע, מה שרשום בכלל הוא הרמקולים שמחשב הנייד ולא של הטלויזיה !
מה לעשות ?
נ.ב: את האודיו אני מעביר עם כבל hdmi to hdmi.
אני מחבר LAPTOP ל-LCD. כשאני רוצה להעביר את האודיו אני משתמש בכבל 3.5מ"מ ל2xrca.
אני מחבר את השלוש וחצי מ"מ לאיפה שאמורים לחבר את הרמקולים במחשב ואני שני ה-rca לlcd איפה שרשום audio L audio R. ולמרות זאת אני לא שומע כלום !!
אני מגביר את עצמת הקול בטלויזיה וכלום....רק כשאני מנתק את הכבל מהלפטופ אני שומע-אבל מהלפטופ !
וגם-בשורת המשימות איפה שרשום מהו מקור הקול כרגע, מה שרשום בכלל הוא הרמקולים שמחשב הנייד ולא של הטלויזיה !
מה לעשות ?
נ.ב: את האודיו אני מעביר עם כבל hdmi to hdmi.