בעיה בחיבור מחשב ל-LCD !

  • פותח הנושא פותח הנושא han98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

han98

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מחבר LAPTOP ל-LCD. כשאני רוצה להעביר את האודיו אני משתמש בכבל 3.5מ"מ ל2xrca.
אני מחבר את השלוש וחצי מ"מ לאיפה שאמורים לחבר את הרמקולים במחשב ואני שני ה-rca לlcd איפה שרשום audio L audio R. ולמרות זאת אני לא שומע כלום !!
אני מגביר את עצמת הקול בטלויזיה וכלום....רק כשאני מנתק את הכבל מהלפטופ אני שומע-אבל מהלפטופ !
וגם-בשורת המשימות איפה שרשום מהו מקור הקול כרגע, מה שרשום בכלל הוא הרמקולים שמחשב הנייד ולא של הטלויזיה !
מה לעשות ?

נ.ב: את האודיו אני מעביר עם כבל hdmi to hdmi.
 

אתה אומר שהמחשב מחובר למסך דרך HDMI שמעביר גם את האודיו?
צריך לבדוק האם במצב כזה, יציאת האודיו האנלוגית לא מתבטלת.
 
אתה אומר שהמחשב מחובר למסך דרך HDMI שמעביר גם את האודיו?
צריך לבדוק האם במצב כזה, יציאת האודיו האנלוגית לא מתבטלת.

כן, לדעתי הכבל יכול להעיבר גם אודיו אבל יש לי כרטיס מסך שלא מאפשר את זה. לכן אני מעביר עם כבל שונה.
איך בודקים אם היציאה לא מתבטלת ?
 
תגובה

אתם שם מישהו ?
 

כן, לדעתי הכבל יכול להעיבר גם אודיו אבל יש לי כרטיס מסך שלא מאפשר את זה. לכן אני מעביר עם כבל שונה.
איך בודקים אם היציאה לא מתבטלת ?

לא ממש הבנתי את ההסבר, איזה כבל שונה?
 
אני מעביר את האודיו עם כבל hdmi. ידוע ש-hdmi מעביר גם אודיו. אבל-אם מדובר במחשבים-יש צורך בכרטיס מסך ati readon שיודע לעשות זאת. לי יש g-force ובגלל זה אני מעביר את האודיו לא עם hdmi אלא עם 3.5mmpl to 2rca.

אני מעביר אודיו בצורה נכונה ?
(בדקתי-יציאת האודיו האנלוגית לא מתבטלת)

עריכה: הכנתי סירטוט של האיזור האחורי של ה-lcd שלי.

http://up32.siz.co.il/up1/yodtwvkv5omo.jpg
 
נערך לאחרונה ב:
תגובה

הקפצה ?
 

אם כך, אז במקרה שלך, יציאת האודיו אכן לא אמורה להתבטל במחשב.
לגבי המסך, בחלק מהטלויזיות, HDMI מקבל אודיו רק דרך כבל ה-HDMI, בחלק האחר של המסכים, אחת מכניסות ה- HDMI יכולה לקבל גם אודיו במקביל דרך כניסות אודיו אנלוגיות.
צריך לברר האם אחת מכניסות ה- HDMI במסך שלך אכן יכולה לקבל אודיו אנלוגי, לפעמים כניסה זו תסומן בשם HDMI / DVI.
זה אמור להיות כתוב בחוברת ההפעלה.
 
לדעתי כן,מבלי לבדוק בחוברת ההפעלה.
כי עשיתי ניסוי. חיברתי את המחשב לטלויזיה עם כבל ה-hdmi ובמקום לחבר הפעם את כבל הסאונד מהלפטופ לטלויזיה חיברתי אותו מהלפטופ לרמקולים של מחשב חיצוניים רגילים. שמעו בהם טוב. זאת אומרת=ה-hdmi היה מחובר ובמקביל הלפטופ לרמקולים חיצוניים. זה אומר שהיא יכולה לקבל סאונד מיציאה אנלוגית, לא ?

מה גם שאין לי ב-LCD שום כניסות dvi.
 
נערך לאחרונה ב:
מישהו ??
 

זה אומר שהמחשב שלך מוציא את האודיו, אבל אתה צריך לבדוק במסך, האם אחת מכניסות ה-HDMI יכולה לקבל אודיו במקביל דרך אחת מכניסות האודיו הנפרדות.

אחדד את הנקודה: חיבור HDMI אמור להעביר וידאו + אודיו ביחד, לכן אין כניסות אודיו נפרדות בטלויזיה עבור HDMI.
אבל, בחלק מהטלויזיות, מודעים לבעיה שלא תמיד מעבירים את האודיו על אותו כבל HDMI ולכן מאפשרים להעביר את האודיו דרך כניסת אודיו נפרדת, מקבילה ל- HDMI.
אתה צריך לבדוק האם זה מתאפשר במסך שלך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור