LCD או פלזמה בעיה בחיבור המחשב למסך הטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא עמית היל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עמית היל

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
קודם כל כל הכבוד על האתר אני רואה שאנשים תומכים ועוזרים במיוחד המנהל, כמו כן גם סרטוני ההדרכה מעולים! המשיכו כך!!
ראיתי את סרטון ההדרכה אך הבעיה שלי היא שחיברתי את המחשב לטלויזיה ומופיע no signal
כשנכנסתי למאפיינים בהגדרות מופיע לי רק מסך אחד ולא 2 כמו שראיתי אצל אחרים?
מישהו יכול להדריך אותי בבקשה? (מסך מחשב של lg ומסך טלויזיה של lg)
כמו כן חיברתי בכבל dvi-hdmi
בתודה מראש
עמית
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור