קודם כל כל הכבוד על האתר אני רואה שאנשים תומכים ועוזרים במיוחד המנהל, כמו כן גם סרטוני ההדרכה מעולים! המשיכו כך!!
ראיתי את סרטון ההדרכה אך הבעיה שלי היא שחיברתי את המחשב לטלויזיה ומופיע no signal
כשנכנסתי למאפיינים בהגדרות מופיע לי רק מסך אחד ולא 2 כמו שראיתי אצל אחרים?
מישהו יכול להדריך אותי בבקשה? (מסך מחשב של lg ומסך טלויזיה של lg)
כמו כן חיברתי בכבל dvi-hdmi
בתודה מראש
עמית
ראיתי את סרטון ההדרכה אך הבעיה שלי היא שחיברתי את המחשב לטלויזיה ומופיע no signal
כשנכנסתי למאפיינים בהגדרות מופיע לי רק מסך אחד ולא 2 כמו שראיתי אצל אחרים?
מישהו יכול להדריך אותי בבקשה? (מסך מחשב של lg ומסך טלויזיה של lg)
כמו כן חיברתי בכבל dvi-hdmi
בתודה מראש
עמית