בחירת LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא long_il
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

long_il

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש LCD לסלון (כנראה 37 או 40) ו LCD לחדר השינה (כנראה 32). התקציב הוא כ 6000 ו- 4000 בהתאמה. מרוב כתבות שיש יצאתי משוגע. אני יודע שהמותגים הנחשבים הם פנסוניק, פיליפס, טושיבה, סוני, הייר, סמסונג. אנו צופים בעיקר טלויזיה. אני מבין שעל Full HD אין מה לדבר בתקציב הדל שיש לי. התוכלו בבקשה לייעץ לי איזה דגם ספציפי כדאי לקנות? על איזה מותג הכי כדאי ללכת?
תודה רבה מראש,
יריב
 

שלום, ניקח את זה לאט לאט :-)
ראשית, חשוב לקנות מסך בהתאם לצרכים שלך, אם השימוש הוא בעיקר שידורי טלוויזיה, אין מה לקחת FULL HD, ואל דאגה, גם מסכי HD READY יראו תמונה מרהיבה כאשר יכנס דור ה- HDTV בגדול.
מה מרחק הישיבה בסלון?
 
מרחק ישיבה

מרחק הישיבה הינו בין 3 ל- 4 מטר.
 
לי יש את ה- 37LG60UR של LG קניתי אותה בוואלה ב- 6000 ש"ח כולל מיתקן קיר והתקנה.
טלויזיה מעולה אם איכות תמונה טובה וחיישן אוטומטי שמשנה את בהירות וניגודיות המסך בהתאם לתאורה בחדר.
זמן תגובה 4MS .
 

גם הפלזמה 450 של סמסונג אולי תכנס בדוחק לתקציב ותתאים לשידורי טלוויזיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור