שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש LCD לסלון (כנראה 37 או 40) ו LCD לחדר השינה (כנראה 32). התקציב הוא כ 6000 ו- 4000 בהתאמה. מרוב כתבות שיש יצאתי משוגע. אני יודע שהמותגים הנחשבים הם פנסוניק, פיליפס, טושיבה, סוני, הייר, סמסונג. אנו צופים בעיקר טלויזיה. אני מבין שעל Full HD אין מה לדבר בתקציב הדל שיש לי. התוכלו בבקשה לייעץ לי איזה דגם ספציפי כדאי לקנות? על איזה מותג הכי כדאי ללכת?
תודה רבה מראש,
יריב
אני מעוניין לרכוש LCD לסלון (כנראה 37 או 40) ו LCD לחדר השינה (כנראה 32). התקציב הוא כ 6000 ו- 4000 בהתאמה. מרוב כתבות שיש יצאתי משוגע. אני יודע שהמותגים הנחשבים הם פנסוניק, פיליפס, טושיבה, סוני, הייר, סמסונג. אנו צופים בעיקר טלויזיה. אני מבין שעל Full HD אין מה לדבר בתקציב הדל שיש לי. התוכלו בבקשה לייעץ לי איזה דגם ספציפי כדאי לקנות? על איזה מותג הכי כדאי ללכת?
תודה רבה מראש,
יריב