LCD בחירת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא manor18
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

manor18

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מעוניין לקנות טליויזיה עד 13 אלף שקל 55 אינץ 3D
ובינתיים מה שראיתי בטווח מחיר זה הוא את הLM671
עכשיו הייתי שמחח לשמוע על עוד טלויזיות שאני אוכל לקנות שיהיו איכותיות בתמונה מהירויות מעבד ו3D נוח וטוב למראה
תודה מנור.
 

במחיר שלך עדיף רק טלוויזיה אחת
GT50 פנסוניק
מעבד תמונה 2500HZ
דגם חדיש ביותר ומצלח

http://www.dtown.co.il/articles/2383.html

מעל 24,000 גוונים
צפייה לכל סוגי המדיה
2 מעבדים לשיפור אינטרנט ותלת מימד
תלת מימד אקטיבי 1080P אמיתי

לכי לאחת החנויות ותתרשמי
ולפני שאת מתלהבת וקונה תוודאי איתנו שקיבלת מחיר טוב
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=822433
 
קודם כול אני בן חחחח...
שנית הGT50 זה 50 אינץ או 55 אינץ
 
50"
מה מרחק צפייה שלך ?
 

4 מטר לפחות אני לא מעוניין ב50 אחי אני רוצה 55
 
עם באמת המרחק הוא 4 מטר אז באמת עדיף כבר 55. אבל היתי מציע קודם כרול לצפות במסך המולא הזה GT50
ולראות עם אתה אוה תמונה שלו או תמיעדיף תאופי תמונה הקר של ממסך LED כי אני אשית לפני שנה שרציתי לקנות מסך חדש התלבטי בין המסך שלי לD550 פלזמה ולאחר צפייה לא יכלתי לבול תמונה הטבעית מדי ונעימה של מסך פלזמה והעדפתי מסך שמציד עוצמת אור מטורפת וגווני צבעים קרים ואפלו לא טבעים .

לכן תראה עם תאוהב תמונה של הפלזמה שהיא יותר מדיוקית ונעימה לעין. באמת RRR1 צודק במחיר כזה אין לך ממש אשרות ל55 אכותי כמו GT50 יש לך את D8000 משנה שעברה שסולת מסיגות אור ועננות ואניפוט לאג גבוה במשחקים ועם תמשקיע עוד 5 אלף תמקבל כבר את VT50 שנחשבת כיו לאחד המסכים עם לא המסך הטוב בעולם .. אבל אני לא יודע עם הבדל בין GT50 לVT50 שווה ת תוספת של 5-7 אלף תראה ותחליט בהצלחה
 
שמעו זה לא אני קונה את הטלויזיה אלא אמא שלי היא לא רוצה פלזמה עכשיו ראיתי עוד דגם של panasocin et5 55 מה אתם אומרים עליו בהשוואה לlm671 אמרו לי שבUSB הוא מריץ סרטים של BLURAY מקורי בלי בעיות מה שבמסך הLG קורה ככה שמעתי אני לא אומר שזה נכון
 

נכון להיום ראיתי את הlm620 את ה671 אין בחנויות ראיתי גם את הET5 רק במסך קטן יותר ויש לו איכות ממש יפה
 
באיזה איזור אתה גר ?

4 מטר לפחות אני לא מעוניין ב50 אחי אני רוצה 55
אתה רוצה וזה טוב , אני נותן לך אפשרויות שונות , כי המחיר טוב
אבל ...
תנסה רק לראות 50" GT50 ,
הטוב ביותר בעולם ' זה לא פלאזמה רגילה


panasocin et5 55
מסך טוב יותר מ-LG אך
300HZ
תלת מימד פסיבית , תבקש לראות יתכן זה לא יתאים לך או כן יתאים ( רזולוציה יורדת בחצי
אך ניתן לצפות מזויות שונות ותתלת מימד בשכיבה , בניגוד לאקטיבי )

לא באיכות GT50 , שוב רק תראה !

תנסה לראות ES 6800


טלויזיה Samsung UA55D8000
 
אני גר באשדוד נסעתי לכול חנות כמעט שיש באשדוד הלכתי לראשון גם גם לא היה
לגבי הES6800 אני לא יגע יקר מידי D8000 ירד כבר מהמדפים אין אותו כבר כממעט קשה להשגה לגגבי ET5 אם אתה אומר שהתלת מימד פאסיבי אז אני לא ילך עליו
הפלאזמה שעליה מדובר היכן ניתן לראות??
 

בגלל שאתה גר באשדוד ,עיר מקסימה
תתקשר לפנסוניק ותשאל אותם , יבואן ירוקום

אני יודע רק ברמת החייל ליד קניון ר"ג
 
מה אתה אומר על es6800 ב 14000 לעומת GT50 ב11000 עוד הפעם הES6800 הוא 55 לעומת 50 אנחנו צריכים את זה
 
רק GT50
 

שאלה. אחרונה

כמוהשאתה יודע פלזמה פועלת על גז כולם אומרים שבפלאזמה הבהירות יורדת עם השנים זה לא יכול להיות השפעה רעה על הטלויזיה
 
כמוהשאתה יודע פלזמה פועלת על גז כולם אומרים שבפלאזמה הבהירות יורדת עם השנים זה לא יכול להיות השפעה רעה על הטלויזיה

הפלזמה זאת אמורה להחזיק 100,000 שעות
בעוד 5 שנים אתה תחליף אותה בכל מקרה כי הטכנולוגיה משתפרת
גם LED אחרי 6-7 שנים הפיקסלים לא כמו שקיבלת אותה
 
אבל הטלויזיה הזאת בשימוש רב אחרי שנה הבהירות תרד בהרבה לא ככה וזה לא תהיה אותה חווית צפייה
 

אבל הטלויזיה הזאת בשימוש רב אחרי שנה הבהירות תרד בהרבה לא ככה וזה לא תהיה אותה חווית צפייה

הבהירות לא תרד אחרי שנה ולא אחרי שנתיים ולא 3 שנים
בוא לא ניסחף
אני לא מבין מאיפה אתה לוקח את האינפורמציה הזאת ?
תראה לי מסך פלזמה שנפגע בצבע לאחר שנה ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור