פלזמה באיזה גובה יש להתקין פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא חני711
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חני711

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ובוקר טוב,


בשעה טובה רכשתי פלזמה 50" של סמסונג דגם B450. החלטנו להשקיע יותר ולרכוש פלזמה יקרה יותר ולהציב אותה בסלון
ובהזדמנות זו להודות לכל חברי הפורום שעזרו לי בשאלות לגבי ההתקנה במרפסת שכרגע ירדה מהפרק.

ולשאלתי:

קיים וויכוח קטן ביני לבין בעלי באיזה גובה יש להתקין את הפלזמה מהרצפה.
קראנו כאן שיש להתקינה בגובה שליש מהעיינים בגובה בערך 90 ס"מ מהרצפה האם זה נכון?
אם כן לי זה נראה נמוך מדי במידה ורוצים להתרווח בספה נראה לי נמוך מדי.

מרחק צפייה לספה הגדולה של (השלוש) יש בערך 5 מטר.

אשמח לתשובה מלאה

תודה חני
ויום טוב
 

תתחדש,בגובה העיניים הכי טוב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור