שלום ובוקר טוב,
בשעה טובה רכשתי פלזמה 50" של סמסונג דגם B450. החלטנו להשקיע יותר ולרכוש פלזמה יקרה יותר ולהציב אותה בסלון
ובהזדמנות זו להודות לכל חברי הפורום שעזרו לי בשאלות לגבי ההתקנה במרפסת שכרגע ירדה מהפרק.
ולשאלתי:
קיים וויכוח קטן ביני לבין בעלי באיזה גובה יש להתקין את הפלזמה מהרצפה.
קראנו כאן שיש להתקינה בגובה שליש מהעיינים בגובה בערך 90 ס"מ מהרצפה האם זה נכון?
אם כן לי זה נראה נמוך מדי במידה ורוצים להתרווח בספה נראה לי נמוך מדי.
מרחק צפייה לספה הגדולה של (השלוש) יש בערך 5 מטר.
אשמח לתשובה מלאה
תודה חני
ויום טוב
בשעה טובה רכשתי פלזמה 50" של סמסונג דגם B450. החלטנו להשקיע יותר ולרכוש פלזמה יקרה יותר ולהציב אותה בסלון
ובהזדמנות זו להודות לכל חברי הפורום שעזרו לי בשאלות לגבי ההתקנה במרפסת שכרגע ירדה מהפרק.
ולשאלתי:
קיים וויכוח קטן ביני לבין בעלי באיזה גובה יש להתקין את הפלזמה מהרצפה.
קראנו כאן שיש להתקינה בגובה שליש מהעיינים בגובה בערך 90 ס"מ מהרצפה האם זה נכון?
אם כן לי זה נראה נמוך מדי במידה ורוצים להתרווח בספה נראה לי נמוך מדי.
מרחק צפייה לספה הגדולה של (השלוש) יש בערך 5 מטר.
אשמח לתשובה מלאה
תודה חני
ויום טוב