אתמול קניתי פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא drororp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

drororp

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
אתמול קניתי LG pc3rv 42 אינצ'
איזה כיף לי.

אני אמור לחבר את זה לממיר אנאלוגי (כן, אני יודע, זה מה יש).
איזה גבל הכי מתאים לדבר הזה?

כמו כן,
אם מישהו מכיר את המסך הזה, יש טיפים לעשה ואל תעשה?

תודה
 

תתחדש !
זה תלוי איזה יציאות יש לך בממיר : הכי נחותה זו הקומפוזיט (שקע עגול צהוב), אחריה S-Video והכי טוב RGB.
האם ישנה לממיר יציאת סקארט ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור