D drororp חבר אתר הודעות 12 מעורבות 0 נקודות 0 15/10/07 #1 אתמול קניתי LG pc3rv 42 אינצ' איזה כיף לי. אני אמור לחבר את זה לממיר אנאלוגי (כן, אני יודע, זה מה יש). איזה גבל הכי מתאים לדבר הזה? כמו כן, אם מישהו מכיר את המסך הזה, יש טיפים לעשה ואל תעשה? תודה
אתמול קניתי LG pc3rv 42 אינצ' איזה כיף לי. אני אמור לחבר את זה לממיר אנאלוגי (כן, אני יודע, זה מה יש). איזה גבל הכי מתאים לדבר הזה? כמו כן, אם מישהו מכיר את המסך הזה, יש טיפים לעשה ואל תעשה? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 15/10/07 #2 תתחדש ! זה תלוי איזה יציאות יש לך בממיר : הכי נחותה זו הקומפוזיט (שקע עגול צהוב), אחריה S-Video והכי טוב RGB. האם ישנה לממיר יציאת סקארט ?
תתחדש ! זה תלוי איזה יציאות יש לך בממיר : הכי נחותה זו הקומפוזיט (שקע עגול צהוב), אחריה S-Video והכי טוב RGB. האם ישנה לממיר יציאת סקארט ?