אספרסו מוזיקה ושרת

  • פותח הנושא פותח הנושא yigal monovich
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אתה צודק
במחשבה לאחור
זה כניסה לחיים הפרטיים.

יתר הדברים
כמו background story
והמערכת (תמונות)

ימנע בעיקר מטרולים מזדמנים להכנס.
לא בא לי שתדע מה יש לי בבית, ולספר לך למה.
קיצר, להתקדם.
 

זה גם לא מעניין אותי באופן אישי.
אבל חשוב לדעתי שכן יהיה "ישור קו" של שיתוף.
 
שטויות במיץ. חשבתי שכל הרעיון של הפורום הוא לקדם את התחום. אם חובבים חדשים ומעוטי יכולות יצטרכו לפרט איזה ציוד יש להם, אם בכלל, ועוד לספק עדויות על כך הם ירתעו מהפורום. מה זה כאן? מועדון סגור?
 
שטויות במיץ. חשבתי שכל הרעיון של הפורום הוא לקדם את התחום. אם חובבים חדשים ומעוטי יכולות יצטרכו לפרט איזה ציוד יש להם, אם בכלל, ועוד לספק עדויות על כך הם ירתעו מהפורום. מה זה כאן? מועדון סגור?

לא זו הכוונה
חלילה

רק ליישר קו של שיתוף הדדי

מי שמכיר אותי
יודע שממש לא אשפוט אם יש להוא או האחר
רסיבר קולנוע ביתי עם רמקולי מדבקה.

יש לי מספיק מכרים לא עם ציוד הייאנד
וכולם מקבלים ממני אותו יחס כבוד.

נושא השיתוף מערכת/ תמונות
אני רואה ויכול להבין שקשה לאנשים.

נתן לנמר והנהלת האתר
להחליט.

וכל החלטה
מאמין שכולנו נכבד.

יום טוב לכולם.
 

אף אחד לא צריך לפרט כלום, או להגיד איפה הוא גר ומה חשבון הבנק שלו, זה ממש לא מעניין.

בסך הכל צריך ליישר קו בין הדמות האינטרנטית למציאות, ברגע שיכולה להיווצר כאן בעיה. זה הכל.
והרעיון של תוספת השמות האמיתיים של נמר הוא בהחלט רעיון מוצלח.

מה שכן, זה משעשע לראות כאן אנשים שמתרעמים כאן על התחזויות, שהם עצמם השתמשו בלא מעט יוזרים שונים ומשונים כדי להסתיר את זהותם האמיתית.

לפעמים צריך לשתוק.

רן
 
נמר ביקש ובצדק - שם פרטי .הגיוני לגמרי .
לאן הלכתם ?
 
בסך הכל צריך ליישר קו בין הדמות האינטרנטית למציאות, ברגע שיכולה להיווצר כאן בעיה. זה הכל.
והרעיון של תוספת השמות האמיתיים של נמר הוא בהחלט רעיון מוצלח.

רן

שם "אמיתי"
ניתן לפברק בשניה

איפה הפתרון שלך?
 

אפשר לדאוג לאימות משתמש באמצעות פרופיל פייסבוק/טוויטר וכד
האתר ידע את הקישור לפרופיל וכאן יוצג רק השם המלא. לדעתי בפורום הכחול זה עובד ככה
 
אפשר לדאוג לאימות משתמש באמצעות פרופיל פייסבוק/טוויטר וכד
האתר ידע את הקישור לפרופיל וכאן יוצג רק השם המלא. לדעתי בפורום הכחול זה עובד ככה

לירן
לזה התכוונתי

אבל כפי שאתה רואה יש הסתייגויות
ואולי בצדק
בטענה של חדירה לפרטיות
ואני יכול להבין זאת.

אז מה בכל זאת עושים ?
 

לא זו הכוונה
חלילה

רק ליישר קו של שיתוף הדדי

מי שמכיר אותי
יודע שממש לא אשפוט אם יש להוא או האחר
רסיבר קולנוע ביתי עם רמקולי מדבקה.

יש לי מספיק מכרים לא עם ציוד הייאנד
וכולם מקבלים ממני אותו יחס כבוד.

נושא השיתוף מערכת/ תמונות
אני רואה ויכול להבין שקשה לאנשים.

נתן לנמר והנהלת האתר
להחליט.

וכל החלטה
מאמין שכולנו נכבד.

יום טוב לכולם.
אישית אין לי בעיה בלתת פרטים על המערכת. לא כולם כמוך, לפי ההתנהלות כאן ברור שישר ישפטו כאן אנשים לפי הציוד שיש להם בין ה…קירות. מספיק שם ואימות טלפוני בזמן רישום.
 
לירן
לזה התכוונתי

אבל כפי שאתה רואה יש הסתייגויות
ואולי בצדק
בטענה של חדירה לפרטיות
ואני יכול להבין זאת.

אז מה בכל זאת עושים ?
אין פה שום חדירה לפרטיות.
רק האתר מכיר את הפרופיל
ובאתר מוצג רק השם המלא

אתה יודע מה ? עוד אופציה
זה לא יהיה חובה
משתמש שיעשה את זה יהיה כתוב לידו פרופיל מאומת
ככה יסומנו אנונימיים
 
אישית אין לי בעיה בלתת פרטים על המערכת. לא כולם כמוך, לפי ההתנהלות כאן ברור שישר ישפטו כאן אנשים לפי הציוד שיש להם בין ה…קירות. מספיק שם ואימות טלפוני בזמן רישום.

היי
המטרה שזה ימנה מתחזים למינהם ידלל אותם.
שמות ניתן לפברק
טלפונים לא צריך פומבי
אולי במערכת סגורה למנהלים כמו פלטפורמות אחרות שאנחנו מכירים.
לא בטוח שניתן לפברק תמונות אוטנטיות,
לדעתי ניתן להעלות על זה.

זו הכוונה בשיתוף
של יישור קו, זה הכל.
 

אין פה שום חדירה לפרטיות.
רק האתר מכיר את הפרופיל
ובאתר מוצג רק השם המלא

אתה יודע מה ? עוד אופציה
זה לא יהיה חובה
משתמש שיעשה את זה יהיה כתוב לידו פרופיל מאומת
ככה יסומנו אנונימיים

יש דרכים
רק צריך לעשות זאת
בלי לדלל גם משתתפים אותנטיים ופוטנציאליים.
 
שם "אמיתי"
ניתן לפברק בשניה

איפה הפתרון שלך?
לא מחפשים כאן מערכת, או רעיון חסינים לחלוטין מפרצות או שגיאות , כי זה לא אפשרי
..אלא רק לשפר את המצב הקיים באופן משמעותי.

ורעיון לא רע מבחינתי זו בקשה של נמר ל 2 מסמכים מזהים, שישמרו אצלו, בדמות של רשיון נהיגה/ת.ז/פספורט.

ובכלל, השינוי קודם כל צריך להתחיל בנו.

אני מזכיר לך שאתה כותב וכותב כאן כרגע, אבל בפועל, אתה השתמשת בשמות בדויים להכנס שוב ושוב, לפורום שהחליט שאתה לא רצוי מבחינתם.

אולי עכשיו יורד לך האסימון מה המשמעות של הדברים האלה.

בכלל, יש כאן פן משפטי סופר בעייתי, שאנשים לא מבינים אותו לעומק: רמייה, התחזות, חצאי אמיתות, כניסה לבית פרטי ללא רשות בעצם.

מאוד מאוד בעייתי.

רן
 
לא מחפשים כאן מערכת, או רעיון חסינים לחלוטין מפרצות או שגיאות , כי זה לא אפשרי
..אלא רק לשפר את המצב הקיים באופן משמעותי.

ורעיון לא רע מבחינתי זו בקשה של נמר ל 2 מסמכים מזהים, שישמרו אצלו, בדמות של רשיון נהיגה/ת.ז/פספורט.

ובכלל, השינוי קודם כל צריך להתחיל בנו.

אני מזכיר לך שאתה כותב וכותב כאן כרגע, אבל בפועל, אתה השתמשת בשמות בדויים להכנס שוב ושוב, לפורום שהחליט שאתה לא רצוי מבחינתם.

אולי עכשיו יורד לך האסימון מה המשמעות של הדברים האלה.

בכלל, יש כאן פן משפטי סופר בעייתי, שאנשים לא מבינים אותו לעומק: רמייה, התחזות, חצאי אמיתות, כניסה לבית פרטי ללא רשות בעצם.

מאוד מאוד בעייתי.

רן

רן
אני לא מחפש לריב או להתווכח איתך
וניראה שאתה כן.

מה שהיה לפני 12 שנה
קרה
היה
היו סיבות כאילו ואחרות
הייתי במקום אחר
תקופה אחרת
הייתי מבולבל
הובלתי אני בעצמי שולל עם הבטחות ושקרים שלא אכנס לשם
אני מצר על הרבה דברים שעברתי

אין צורך בכל פוסט שלישי אי רביעי
מתי שנוח להביא דברים היסטוריים.

רן תתקדם
ברצינות.

ואגב מה שרשמת כפתרון
ניראה לי טוב
שמור במערכת בלבד.

שיהיה לך יום טוב.
 

"מבלבלי מוח" עמיר, זה בעיקר בעין המתבונן

אין שום בעיה עם דעות מנוגדות
כאשר האחד קורה לשני "חרטטן" או "מבלבל במוח".
בוא נבחין בין "דעות מנוגדות" לבין בלבולי מוח.

אם מישהו היה אומר לך שהצליל שיוצא מהמערכת שלך מופק בעצם ע"י גמדים קטנים שיושבים בתוך הרמקולים ושרים, היית מתייחס לזה כאל "דעה מנוגדת" לזה שהצליל מופק באמצעות הרעדת ממברנה ע"י זרם חשמלי?

ואצלנו בא מישהו ואומר שאפשר לפתור בעיות אקוסטיות כמו למשל דיפים, ופיקים, אחד או יותר, בלי לדעת באיזה תדרים הם, ומה עוצמתם, בעזרת רזונטורים שאינם אפילו במסלול הסיגנל, ולא מוגדרים להם לא תדר ספציפי ולא עוצמה ספציפית, אבל הם פותרים כל בעיה עם יותר "פינס" מטיפול אקוסטי פסיבי ו/או אקטיבי ובלי להיעזר בסאב/ים בהספק/ים של מאות/אלפי ואטים, וגם בלי לדעת אם אחרי ה"טיפול" הזה עם הרזונטורים האם/מה השתנה ובכמה בדיפים/פיקים האמורים.

האם לדעתך המלומדת זו "דעה מנוגדת", או בלבול מוח?
 
נערך לאחרונה ב:
רן
אני לא מחפש לריב או להתווכח איתך
וניראה שאתה כן.

מה שהיה לפני 12 שנה
קרה
היה
היו סיבות כאילו ואחרות
הייתי במקום אחר
תקופה אחרת
הייתי מבולבל
הובלתי אני בעצמי שולל עם הבטחות ושקרים שלא אכנס לשם
אני מצר על הרבה דברים שעברתי

אין צורך בכל פוסט שלישי אי רביעי
מתי שנוח להביא דברים היסטוריים.

רן תתקדם
ברצינות.

ואגב מה שרשמת כפתרון
ניראה לי טוב
שמור במערכת בלבד.

שיהיה לך יום טוב.
אני לא מחפש לריב איתך או עם אף אחד אחר, בסך הכל הזמנתי מישהו להקשיב למוזיקה.

זה הכל.

לא ציפיתי שינצלו את ההזמנה לרמות אותי ולהכנס אליי הביתה בעורמה.
והכל כדי לנסות להוכיח שכולם שקרנים, כי בתאכלס שומעים על הפנים....

מחלוקות פנימיות זה דבר מצוין, אחרת היה לגמרי משעמם, אבל ברגע שזה חוצה קווים אדומים, זה צריך מאוד מאוד להטריד.

רן
 
בוא נבחין בין "דעות מנוגדות" לבין בלבולי מוח.

אם מישהו היה אומר לך שהצליל שיוצא מהמערכת שלך מופק בעצם ע"י גמדים קטנים שיושבים בתוך הרמקולים ושרים, היית מתייחס לזה כאל "דעה מנוגדת" לזה שהצליל מופק באמצעות הרעדת ממברנה ע"י זרם חשמלי?

ואצלנו בא מישהו ואומר שאפשר לפתור בעיות אקוסטיות כמו למשל דיפים, ופיקים, בלי לדעת באיזה תדרים הם, ומה עוצמתם, בעזרת רזונטורים שאינם אפילו במסלול הסיגנל, ולא מוגדרים להם לא תדר ספציפי ולא עוצמה ספציפית, אבל הם פותרים כל בעיה עם יותר "פינס" מטיפול אקוסטי פסיבי ו/או אקטיבי ובלי להיעזר בסאב/ים בהספק/ים של מאות/אלפי ואטים, וגם בלי לדעת אם אחרי ה"טיפול" הזה עם הרזונטורים האם/מה השתנה ובכמה בדיפים/פיקים האמורים.

האם זו "דעה מנוגדת", לדעתך, או בלבול מוח?

עמיר
אני מבין ויודע מה אתה אומר ומתכוון.
אבל לא חושב שצריך לצייר זאת כך.
 

אני לא מחפש לריב איתך או עם אף אחד אחר, בסך הכל הזמנתי מישהו להקשיב למוזיקה.

זה הכל.

לא ציפיתי שינצלו את ההזמנה לרמות אותי ולהכנס אליי הביתה בעורמה.
והכל כדי לנסות להוכיח שכולם שקרנים, כי בתאכלס שומעים על הפנים....

מחלוקות פנימיות זה דבר מצוין, אחרת היה לגמרי משעמם, אבל ברגע שזה חוצה קווים אדומים, זה צריך מאוד מאוד להטריד.

רן

רן
לגבי ריב
זה היה בהקשר אלי.

אני מסכים איתך
תקרא בבקשה אם לא קראת את הפוסט שלי בנושא.
דף לפני.

עברתי גם מקרים דומים (לא זהים) אך הזויים.
ואני מבין מה אתה מרגיש.

אבל לא חושב שיש לעשות משפט שדה כך בפומבי.
ושוב אני בהחלט מבין אותך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור