ב בנסון אוהב את התחום הודעות 429 מעורבות 0 נקודות 0 1/3/09 #1 -------------------------------------------------------------------------------- אוPioneer Elite Kuro PRO-101FD שאלתי למומחי הפורום האם יש בעית תאימות,לפלזמות הנל בארצנו הקדושה בתודה מראש
-------------------------------------------------------------------------------- אוPioneer Elite Kuro PRO-101FD שאלתי למומחי הפורום האם יש בעית תאימות,לפלזמות הנל בארצנו הקדושה בתודה מראש
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 1/3/09 #2 לפי מה שאני מבין אז מדובר בדגם אמריקאי?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 1/3/09 #4 אז אין התאמה ל- PAL, רק NTSC (בחיבור לממיר רגיל).
ב בנסון אוהב את התחום הודעות 429 מעורבות 0 נקודות 0 1/3/09 #5 נאמר לי שיש ממירים שפותרים את הבעיה הנל א,האם כך הדבר? ב,האם יש עוד בעיות תאימות תודה על התשובות והעזרה נערך לאחרונה ב: 1/3/09
נאמר לי שיש ממירים שפותרים את הבעיה הנל א,האם כך הדבר? ב,האם יש עוד בעיות תאימות תודה על התשובות והעזרה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 2/3/09 #6 אכן יש קופסאות ממיר שמשנות את האות שיוצא מהממיר של YES או HOT לאות NTSC עבור המסך. לוודא רק שהיא תומכת בוידאו בתדר 50Hz כך שלפחות שידורי HD דרך HDMI תוכל לקלוט ללא בעיה.
אכן יש קופסאות ממיר שמשנות את האות שיוצא מהממיר של YES או HOT לאות NTSC עבור המסך. לוודא רק שהיא תומכת בוידאו בתדר 50Hz כך שלפחות שידורי HD דרך HDMI תוכל לקלוט ללא בעיה.
C cordoba30 חבר אתר הודעות 22 מעורבות 0 נקודות 0 4/3/09 #8 לך על ה5090 יותר טובה כמעט אותו מחיר אפשר למצוא בזול באופן יחסי לאחרים