אני מתענין בקניית פלזמה של פיונירPioneer Elite Kuro PRO-111

  • פותח הנושא פותח הנושא בנסון
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בנסון

אוהב את התחום
הודעות
429
מעורבות
0
נקודות
0
--------------------------------------------------------------------------------

אוPioneer Elite Kuro PRO-101FD
שאלתי למומחי הפורום האם יש בעית תאימות,לפלזמות הנל בארצנו הקדושה
בתודה מראש
 

לפי מה שאני מבין אז מדובר בדגם אמריקאי?
 
אז אין התאמה ל- PAL, רק NTSC (בחיבור לממיר רגיל).
 

נאמר לי שיש ממירים שפותרים את הבעיה הנל

א,האם כך הדבר?
ב,האם יש עוד בעיות תאימות
תודה על התשובות והעזרה
 
נערך לאחרונה ב:
אכן יש קופסאות ממיר שמשנות את האות שיוצא מהממיר של YES או HOT לאות NTSC עבור המסך.
לוודא רק שהיא תומכת בוידאו בתדר 50Hz כך שלפחות שידורי HD דרך HDMI תוכל לקלוט ללא בעיה.
 
תודה רבה(Y)(ורד)
 

לך על ה5090 יותר טובה כמעט אותו מחיר
אפשר למצוא בזול באופן יחסי לאחרים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור