איך מחברים שני מכשירים לטלוויזיה עם כניסת וידאו אחת בלבד

  • פותח הנושא פותח הנושא han98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

han98

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
שלום יש לי טלויזית crt טושיבה. ברצוני לחבר ממיר ו-dvd אליה. יש לי רק ערוץ AV אחד,וכאמור ה-dvd והממיר-כל אחד מהם צורך אחד כזה. האם יש דרך לחבר את שניהם וששניהם יפעלו בלי לנתק אותם לסירוגין ?
תודה
 

נערך לאחרונה ב:
האם המסך הינו מדגם ישן כל כך שיש לו רק כניסה אחת ?
אם יש לנגן ה-DVD יציאת סקארט, אתה יכול לחבר אותו לממיר - דרכו יעבור האות לטלוויזיה.
 
תגובה

האם המסך הינו מדגם ישן כל כך שיש לו רק כניסה אחת ?
אם יש לנגן ה-DVD יציאת סקארט, אתה יכול לחבר אותו לממיר - דרכו יעבור האות לטלוויזיה.

הטלויזיה אכן ישנה. למכשיר ה-dvd אין scart. אבל לטלויזיה יש חיבור "בננה"-אדום,צהוב,לבן מקדימה, ומאחור עוד שני חיבורים שלכל אחד רק צהוב ולבן בלי אדום.
אבל עדיין ערוץ AV אחד.
 
מה כתוב ליד החיבורים הצהובים בטלוויזיה ?
לגבי חיבור הממיר, יש אפשרות לחבר אותו דרך יציאת RF ("אנטנה") אל כניסה האנטנה בטלוויזיה ואת ה-DVD לחיבור הקומפוזיט.
 

מה כתוב ליד החיבורים הצהובים בטלוויזיה ?
לגבי חיבור הממיר, יש אפשרות לחבר אותו דרך יציאת RF ("אנטנה") אל כניסה האנטנה בטלוויזיה ואת ה-DVD לחיבור הקומפוזיט.

ליד החיבורים הצהובים מקדימה כתוב bideo ו-audio. אלו החיבורים שאיתם מחברים dvd ופלייסטיישן. מאחור יש עוד שתיים כאלו-רק בלי אדום. לפי מה שהבנתי גם הממיר "יושב" על AV,וגם ה-dvd,שתיהם מתחברים עם "בננות", אז איך זה הגיוני ?
 
נערך לאחרונה ב:
אתה צריך לבדוק כמה VIDEO IN יש לך
 
רק הערה: הכותרת שלך נערכה לניסוח אינפורמטיבי, כותרות כמו "HELP" לא ממש משכנעות אנשים להכנס להודעות שלך.
 

תשובה

אני לא יודע מה זה בידיוק video in אבל כמו שאמרתי אלו החיבורים:

"בננה" צהוב לבן אדום מקדימה.

מאחור-1 חיבור tv out עם עיגול וחץ בימין המופנה ימינה

1 חיבור עם עיגול וחץ בשמאל המופנה ימינה.

(תמונת מצורפת)
 

תמונות מצורפות

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    KB 35.7 · צפיות: 536
כל מה שרשום לידו TV OUT אינו רלוונטי למקרה שלך.
לפי מה שאתה מספר, אז יש לך שתי כניסות Video in (צהובות), אחת מקדימה ואחת מאחורה.
מה שאומר שאתה יכול לחבר שני מכשירים במקביל.
אבל, אתה אומר שכשאתה לוחץ על AV בשלט, מופיע לך רק AV1 ? מה קורה אם אתה לוחץ שוב על AV ? לא מופיע לך AV2 ?
 
כל מה שרשום לידו TV OUT אינו רלוונטי למקרה שלך.
לפי מה שאתה מספר, אז יש לך שתי כניסות Video in (צהובות), אחת מקדימה ואחת מאחורה.
מה שאומר שאתה יכול לחבר שני מכשירים במקביל.
אבל, אתה אומר שכשאתה לוחץ על AV בשלט, מופיע לך רק AV1 ? מה קורה אם אתה לוחץ שוב על AV ? לא מופיע לך AV2 ?

לא,כשאני לוחץ על AV מופיע ערוץ AV כחול, סימן מלבן ובתוכו חץ הפונה ימינה, ללא סימן 1 או 2, רק ערוץ אחד כזה.
מה אתה מציע לעשות ?
נ.ב:כשאני מחבר את שני המכשירים נראה על המסך כאילו שתיהם (ה-dvd והממיר) משתלים על ערוץ ה-AV הזה.מין בלגן במסך.
 

נערך לאחרונה ב:
מוזר, נראה כאילו שתי הכניסות מיועדות לאותו ערוץ.
הפיתרון יהיה כמו שציינתי באחת מההודעות הקודמות: לחבר את הממיר דרך כניסת האנטנה בטלוויזיה ואת ה-DVD דרך כניסת ה-AV.
 
אוי ליאור, באיזה עולם אתה חי. כבר שכחת איך הדברים היו פעם...

כניסת AV מאפשרת חיבור DVD בעוד כניסה מאחור מאפשרת צפייה דרך ערוצים רגילים (1, 2 וכיו"ב כשלא לחוץ AV). ככה זה אצלי בטלביזיה.
 
אני מציע שתיקח את הטלויזיה תעשה חור מלמעלה של השפופרת, שים קצת חלוקים, מים ודגים.
זה יוצא מה זה מגניב
 

כניסת AV מאפשרת חיבור DVD בעוד כניסה מאחור מאפשרת צפייה דרך ערוצים רגילים (1, 2 וכיו"ב כשלא לחוץ AV). ככה זה אצלי בטלביזיה.

אבל הבחור טוען שגם מאחור יש לו כניסת AV רק שהיא מתנגשת עם כניסת ה-AV הקדמית...

כניסה מאחור מאפשרת צפייה דרך ערוצים רגילים (1, 2 וכיו"ב כשלא לחוץ AV)


האם אתה מדבר על כניסת RF ? ("אנטנה"), אם כן, אז לזאת התכוונתי שיחבר אליה את הממיר.
 
תגובה

זה נשמע לי קצת מוזר שכבל האנטנה יהיה מחובר בין הטלויזיה והממיר,הוא לא צריך להיות בשקע? אתם בטוחים שזה יעבוד?

יש לי כבל בננה של dvd

כבל בננה של ממיר

כבל אנטנה

איך אני אמורלחבר כל אחד מהם ?
תודה.
 
יש לך בממיר יציאה שנקראת RF OUT, אתה צריך לחבר אותה עם כבל האנטנה לכניסת אנטנה בטלוויזיה.
זה לא אותו הכבל שמגיע מהקיר אל הממיר אלא כבל אחר.
כבל בננה של DVD (צהוב) אתה מחבר ליציאה המתאימה ב-DVD ולכניסת VIDEO IN (צהובה) בטלוויזיה.
 

אבל הבחור טוען שגם מאחור יש לו כניסת AV רק שהיא מתנגשת עם כניסת ה-AV הקדמית...




האם אתה מדבר על כניסת RF ? ("אנטנה"), אם כן, אז לזאת התכוונתי שיחבר אליה את הממיר.


הבחור טועה ככל הנראה ומבלבל בין AV לכניסת VIDEO - שתיהן כניסות RCA וזה היה ככה אצלי בכל הטלביזיות.

אני לא מדבר על כניסת RF אלא על VIDEO IN. כמובן שאפשר גם להשתמש בכניסת ה-RF, כלומר - לחבר את הממיר לכניסת ה-RF של הוידאו ומיציאת ה-RF של הוידאו להמשיך לאחת הכניסות של הטלביזיה. במצב הזה הוא יוכל כמובן לראות טלביזיה רק כשהוידאו דולק.

במקביל אפשר לחבר תא ה-DVD לכניסת ה-AV ואז על ידי מעבר בין AV לתחנות רגילות בטלביזיה הוא יכול לעבור מצפייה ב-DVD לצפייה בשידורים מהממיר או מהוידאו.
 
תגובה

אבל הממיר יושב על ערוץ AV וגם ה-DVD. יש לי AV אחד אבל שתי חיבורים כלומר-שתי החיבורים תופסים ונמצאים על אותו ערוץ AV בודד. יש דרך חוץ מה-RF כי אין לי את הכבל ? תודה
 
במקרה שלך אין דרך אחרת.
זה כבל פשוט וזול למדי.
 

תגובה

אוקי אי אנסה. תודה על התשובות המהירות והמקצועיות !:)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור