ד דינה חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 9/11/07 #1 שלום אשמח לקבל את עזרתכם. חיברתי DVD מקליט LG לטלויזיה רגילה שמחוברת לממיר YES. כשאני מעבירה את הטלויזיה למצב AV כדי לצפות ב-DVD אני שומעת רק סאונד של ה-DVD אך לא רואה תמונה. מה לא עשיתי נכון? תודה מראש !
שלום אשמח לקבל את עזרתכם. חיברתי DVD מקליט LG לטלויזיה רגילה שמחוברת לממיר YES. כשאני מעבירה את הטלויזיה למצב AV כדי לצפות ב-DVD אני שומעת רק סאונד של ה-DVD אך לא רואה תמונה. מה לא עשיתי נכון? תודה מראש !
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 9/11/07 #2 שלום, לאיזו כניסה בטלוויזיה מחובר ה-DVD?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/11/07 #4 לוודא שכתוב על הכניסה Video In האם יש לך גם כניסת Svideo בטלוויזיה? (נראית כמו עיגול קטן עם פינים)
ד דינה חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 10/11/07 #5 תודה ליאור, זה הסתדר. החיבורים היו בסדר, רק ביטלתי ב-DVD את אופציית הפרוגרסיב סקן ואז קיבלתי גם תמונה. תודה
תודה ליאור, זה הסתדר. החיבורים היו בסדר, רק ביטלתי ב-DVD את אופציית הפרוגרסיב סקן ואז קיבלתי גם תמונה. תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/11/07 #6 יופי, המסך כנראה לא תומך בזה.