איך לחבר DVD לטלויזיה רגילה 21 טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא דינה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דינה

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אשמח לקבל את עזרתכם.
חיברתי DVD מקליט LG לטלויזיה רגילה שמחוברת לממיר YES.
כשאני מעבירה את הטלויזיה למצב AV כדי לצפות ב-DVD אני שומעת רק סאונד של ה-DVD אך לא רואה תמונה.
מה לא עשיתי נכון?
תודה מראש !
 

שלום,
לאיזו כניסה בטלוויזיה מחובר ה-DVD?
 
ה-DVD מחובר לצהוב ולבן בגב הטלויזיה.
תודה
 
לוודא שכתוב על הכניסה Video In
האם יש לך גם כניסת Svideo בטלוויזיה? (נראית כמו עיגול קטן עם פינים)
 

תודה ליאור, זה הסתדר.
החיבורים היו בסדר, רק ביטלתי ב-DVD את אופציית הפרוגרסיב סקן ואז קיבלתי גם תמונה.

תודה:)
 
יופי, המסך כנראה לא תומך בזה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור