איך אתם צופים ב TV במסך הרחב שלכם

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

היום כאשר המסכים החדשים רחבים כלומר 9:16 ורוב שידורי ה TV

  • אחר

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    12

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אני מעדייף להיות כל הזמן במצב FULL עובר כל סוגי השידורים.
רואים נכון ב 9:16 והשידור רגיל ברור שרואים שמן יותר, אבל כבר התרגליתי :D
 

מתיחה "חכמה" בשידור רגיל ומתיחה רגילה בשידור רחב.
 
כמובן שמשנה בהתאם לשידור,למה לסבול אם יש אופציה שכזו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור