carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 24/12/07 #1 אני מעדייף להיות כל הזמן במצב FULL עובר כל סוגי השידורים. רואים נכון ב 9:16 והשידור רגיל ברור שרואים שמן יותר, אבל כבר התרגליתי
אני מעדייף להיות כל הזמן במצב FULL עובר כל סוגי השידורים. רואים נכון ב 9:16 והשידור רגיל ברור שרואים שמן יותר, אבל כבר התרגליתי
aloni חבר משקיען הודעות 803 מעורבות 0 נקודות 0 24/12/07 #2 מתיחה "חכמה" בשידור רגיל ומתיחה רגילה בשידור רחב.
A AviB חבר אתר הודעות 10 מעורבות 0 נקודות 0 29/12/07 #3 כמובן שמשנה בהתאם לשידור,למה לסבול אם יש אופציה שכזו?