איזה כייף להאזין לתקליט

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הילד התחיל ללמוד נהיגה על אוטומט, מה זה הלפלפיה הזו? נראה לי אחליף את הרכב לגיר ידני, שיבקש את האוטו של אמא בשישי הערב...
אולי תעטוף אותו בצמר גפן? ולהחליף לידני אשתך לא תתן לך..אז לפחות במקום שיזיז את האצבעות על המקלדת יניע קצת גם את המרפק בהעברת הילוכים...ותקנה לך קורקינט לימי שישי:p
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור