איזה חיבור עדיף.

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
יש לי מסך LCD סמסונג דגם LA46A650 אני מחובר ל HOT ויש לי ממיר של טומסון.
יש לו חיבורים RCA ( אדום , לבן , צהוב. ) יש לו סקארט ( 21 פינים ). ושי לו חיבור RGB ( כמו COM של מחשב. )

מה הכי טוב לחבר למסך.

אני מציין כי למסך יש חיבורי HDMI, RCA SV ו-RGB.
אין לו סקארט ( 21 פינים )

לעזרתכם אודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור