the01jackal
אוהב את התחום
- הודעות
- 75
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 6
יש לי מסך LCD סמסונג דגם LA46A650 אני מחובר ל HOT ויש לי ממיר של טומסון.
יש לו חיבורים RCA ( אדום , לבן , צהוב. ) יש לו סקארט ( 21 פינים ). ושי לו חיבור RGB ( כמו COM של מחשב. )
מה הכי טוב לחבר למסך.
אני מציין כי למסך יש חיבורי HDMI, RCA SV ו-RGB.
אין לו סקארט ( 21 פינים )
לעזרתכם אודה.
יש לו חיבורים RCA ( אדום , לבן , צהוב. ) יש לו סקארט ( 21 פינים ). ושי לו חיבור RGB ( כמו COM של מחשב. )
מה הכי טוב לחבר למסך.
אני מציין כי למסך יש חיבורי HDMI, RCA SV ו-RGB.
אין לו סקארט ( 21 פינים )
לעזרתכם אודה.